Het grote Olympisch daten topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het grote Olympisch daten topic
Succes Sam.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Veel succes Sam en vooral veel plezier!
Hier op een laag pitje momenteel. Steeds als ik een date heb staan wordt het afgezegd. Krijg ik inmiddels wel een punthoofd van en dat is dan weer niet zo aantrekkelijk lol.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Hier op een laag pitje momenteel. Steeds als ik een date heb staan wordt het afgezegd. Krijg ik inmiddels wel een punthoofd van en dat is dan weer niet zo aantrekkelijk lol.
Veel plezier Sam!
Leuk Sam. Veel plezier 
Wat leuk, Sam! Veel date-plezier!
Hier volgt het daten zo ongeveer de temperatuur... Onder het vriespunt, dus niks-nada-nakka.
Hier volgt het daten zo ongeveer de temperatuur... Onder het vriespunt, dus niks-nada-nakka.
Vanmiddag was wel gezellig. Of er meer in zit weet ik niet goed. Ze is me wat behoudend ofzo en tegelijk ook wel interessant. Kortom, geen idee.
Jammer Ronald! Of vind je het wel even best zo.
Ooh wat vervelend zeg!hannabelgje schreef: Hier op een laag pitje momenteel. Steeds als ik een date heb staan wordt het afgezegd
Jammer Ronald! Of vind je het wel even best zo.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Klinkt goed Sam!
Ik ben niet wanhopig op zoek of zo hoor. En zeker nu met mijn nieuwe huisje amuseer ik me eigenlijk prima. Maar het zou leuk zijn om weer eens met iemand te kunnen delen.
Ja, dat herken ik wel. Ik ben ook niet super hard op zoek, beetje dubbel ook. Alleen is ook best. Maar zou het graag willen delen.
Daar komt bij mij dan nog eens een keer mijn onzekerheid naar vrouwen bij. Bij vrouwen waar ik niets van hoef en die niets van mij hoeven heb ik geen enkel probleem. Maar juist als ik iemand leuk vind, dan komen alle onzekerheden weer naar boven...sam28 schreef: za 11 dec 2021, 18:15 Ja, dat herken ik wel. Ik ben ook niet super hard op zoek, beetje dubbel ook. Alleen is ook best. Maar zou het graag willen delen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dat heb ik met mannen [emoji51]Ronald schreef: Daar komt bij mij dan nog eens een keer mijn onzekerheid naar vrouwen bij. Bij vrouwen waar ik niets van hoef en die niets van mij hoeven heb ik geen enkel probleem. Maar juist als ik iemand leuk vind, dan komen alle onzekerheden weer naar boven...
hannabelgje schreef: za 11 dec 2021, 19:35 Dat heb ik met mannen [emoji51]
Blijkbaar ben ik funny and cute. Dat was wederzijds
We doen ons best voor een nieuwe date voor ze op vakantie gaat naar haar ouders de 23e.
We doen ons best voor een nieuwe date voor ze op vakantie gaat naar haar ouders de 23e.
Funny en cute. In één zin. En wederzijds. Klinkt als een leuk begin van misschien wel iets heel moois!sam28 schreef: zo 12 dec 2021, 19:29 Blijkbaar ben ik funny and cute. Dat was wederzijds![]()
We doen ons best voor een nieuwe date voor ze op vakantie gaat naar haar ouders de 23e.![]()
Dat zou heel leuk zijn. En tegelijk zie ik veel beren.
Maar goed, one stap at a time.
Maar goed, one stap at a time.