Neem jij de corona booster prik?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nemen jullie 'm?

Ja
37
69%
Nee
10
19%
Misschien
6
11%
Anders, licht toe graag
1
2%

Totaal aantal stemmen: 54

Re: Neem jij de corona booster prik?

Djeena
4-sterren
4-sterren

Bericht door Djeena »

Lizzy schreef: wo 05 jan 2022, 09:19 Dat is nou weer jammer! Ben je erg beroerd? Beterschap :-*
Dank je. Weer de algehele malaise, gelukkig geen hoofdpijn. Jij ook beterschap :-*
Elf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Elf »

Hier op een zere arm na die al veel beter voelt nu nergens last van. Manlief ook niet. Beiden Moderna na Janssen. Nu waren we gisteren wel wat vermoeider dan anders maar dat waren onze kinderen zonder booster ook. Ik probeer niet de hele dag te denken of iets wel of niet door de vaccinatie komt. Heeft toch geen zin :D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik moet zeggen dat ik me ondertussen eigenlijk wel weer helemaal goed voel. Ja, we kunnen (denk ik) ook niet verwachten dat je helemaaaaal niks voelt. Het is toch de bedoeling dat een prik een reactie bewerkstelligt in het lichaam. Toch?
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

En toch heeft ml er helemaal niks van gemerkt. Van de 2x Astrazeneca niet en nu van de booster met Moderna niet. Het is maar te hopen dat het toch wel wat doet.
Djeena
4-sterren
4-sterren

Bericht door Djeena »

Wat mij opvalt is dat, net als bij AZ, de opvliegers een opleving krijgen. Om de haverklap. Heel apart.
Djeena
4-sterren
4-sterren

Bericht door Djeena »

Lizzy schreef: wo 05 jan 2022, 12:51 Ik moet zeggen dat ik me ondertussen eigenlijk wel weer helemaal goed voel. Ja, we kunnen (denk ik) ook niet verwachten dat je helemaaaaal niks voelt. Het is toch de bedoeling dat een prik een reactie bewerkstelligt in het lichaam. Toch?
Fijn dat het weer goed gaat!
Djeena
4-sterren
4-sterren

Bericht door Djeena »

Net bij een vriendin bekeken. Interessant. Ik neem al jaren 2000 IE per dag.

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ja goed he! Ik ben fan van Dr. John. Zijn filmpjes over aspireren zijn ook interessant.
Djeena
4-sterren
4-sterren

Bericht door Djeena »

Lizzy schreef: wo 05 jan 2022, 16:43 Ja goed he! Ik ben fan van Dr. John. Zijn filmpjes over aspireren zijn ook interessant.
Dank voor de tip.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Hier zit ie er ook weer in. Pfizer (de 3e nu). Manlief kreeg Moderna. Ik mocht gewoon vandaag, terwijl mijn afspraak eigenlijk vrijdag was. Als partner mag je blijkbaar tegelijk.

Nu een zere arm, wat lichte hoofdpijn en een mèh gevoel. Net zoals de vorige 2 keren. Ben benieuwd hoe het vannacht / morgen zal zijn.
Djeena
4-sterren
4-sterren

Bericht door Djeena »

Hoop dat het goed met je gaat Kim en ook met Siberienne, jij hebt toch ook maandag de prik gehad?

Wat mij trouwens wel opvalt is dat ik deze keer zo hoog in mijn arm ben geprikt. Als je op tv iets hoort over corona, zie je gelijk armen waar naalden ingaan. Gisteravond zag ik iemand het vel bij elkaar pakken en de prik erin 'rammen'. Veel lager dan bij mij afgelopen keer. Heb net op internet naar de spieren in de arm gekeken en dan is het toch juist dat het hoog gebeurt? Bij AZ de vorige keren was het ook lager.

Hoe hoger je prikt, hoe meer je in een spier komt? Is dat een juiste gedachte? Zeker als je niet aspireert is dat van belang denk ik. Maar ik ben hierin niet deskundig. Maar vind het wel logisch.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Bij mij is ook vrij hoog geprikt.

Belabberd geslapen vannacht, hoofdpijn, zere arm, koude rillingen... Elk half uur wakker geweest. Nu vooral nog hoofdpijn, hopelijk trekt dat snel weer weg.
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Het moet in de 'bol' op je bovenarm he. Dat lijkt me duidelijk, gewoon al omdat ik die naald altijd zo lang vind. Maar ook daar lopen hier en daar bloedvaten en ook lager is het spierweefsel. Dus dat is niet het belangrijkste denk ik.
De manier van prikken kan idd nogal verschillen hé. Vrouwen zijn vaak bruter dan mannen is mijn ervaring, behalve bij dieren en babies...
Djeena
4-sterren
4-sterren

Bericht door Djeena »

Kim_S schreef: do 06 jan 2022, 08:30 Bij mij is ook vrij hoog geprikt.

Belabberd geslapen vannacht, hoofdpijn, zere arm, koude rillingen... Elk half uur wakker geweest. Nu vooral nog hoofdpijn, hopelijk trekt dat snel weer weg.
Ja, die hoofdpijn. Dat duurde bij mij een dag. Beterschap, hoop dat je snel opknapt.
Djeena
4-sterren
4-sterren

Bericht door Djeena »

pearlsofpassion schreef: do 06 jan 2022, 08:51 Het moet in de 'bol' op je bovenarm he. Dat lijkt me duidelijk, gewoon al omdat ik die naald altijd zo lang vind. Maar ook daar lopen hier en daar bloedvaten en ook lager is het spierweefsel. Dus dat is niet het belangrijkste denk ik.
De manier van prikken kan idd nogal verschillen hé. Vrouwen zijn vaak bruter dan mannen is mijn ervaring, behalve bij dieren en babies...
Dank voor de uitleg.

Plaats reactie