KVVleverancier beweert dat ontdooid kvv vlees wat op koelkast temp is opnieuw ingevroren kan worden.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: KVVleverancier beweert dat ontdooid kvv vlees wat op koelkast temp is opnieuw ingevroren kan worden.

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Re: KVVleverancier beweert dat ontdooid kvv vlees wat op koelkast temp is opnieuw ingevroren kan worden.

Bericht door smulpaap »

Deze leverancier heeft inmiddels een andere bezorgdienst

Van de week een bestelling gedaan
En het kwam net stijf bevroren aan
Bodhi sioux
3-sterren
3-sterren

Bericht door Bodhi sioux »

Ze hebben gelukkig ook een bezoekje gehad van de NVWA en die hebben vermeld dat de leverancier het op een andere manier moest gaan verzenden. Heel goed om te horen dat er verandering in is gekomen.
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Bodhi sioux schreef: wo 14 apr 2021, 22:17 Ze hebben gelukkig ook een bezoekje gehad van de NVWA en die hebben vermeld dat de leverancier het op een andere manier moest gaan verzenden. Heel goed om te horen dat er verandering in is gekomen.
Dankzij jouw inzet!
Goed om te lezen dat er iets veranderd is.
Heb jij eigenlijk je geld terug gekregen?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nou dat is inderdaad goed om te horen!
Bodhi sioux
3-sterren
3-sterren

Bericht door Bodhi sioux »

Heb jij eigenlijk je geld terug gekregen?
Ja! Na onderzoek van NVWA hebben ze vastgesteld dat het product afwijkend was, en alle gedupeerde hebben gelukkig hun geld terug gekregen :)
ElianEdwards
1-ster
1-ster

Bericht door ElianEdwards »

Bedankt voor de informatie. Ik wil echt een nieuwe koelkast kopen, maar ik weet niet wat de beste keuze is. Misschien kan je me wat advies geven. Ik vond een paar geweldige koelkasten met een grote vriezer voor een zacht prijsje op https://promocodius.be/. Voor mij is een groot vriesvak een must.

Plaats reactie