Graag duimpjes voor Sjoerd - foto's zouden als schokkend ervaren kunnen worden (pagina 2)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Graag duimpjes voor Sjoerd - foto's zouden als schokkend ervaren kunnen worden (pagina 2)
Fijn dat het achter de rug is en die houtsplinter er uit is. Hopelijk geneest het nu voorspoedig en heeft Sjoerd nu afgeleerd om met stokken te spelen 
Re: Graag duimpjes voor Sjoerd - foto's zouden als schokkend ervaren kunnen worden (pagina 2)
Sodeju,
wat een gat...
En nu?
Blijven spoelen?
Of is het gehecht (als dat al zou kunnen op die plek) ?
Dikke aai voor je lieve Sjoerd en sterkte voor jullie
wat een gat...
En nu?
Blijven spoelen?
Of is het gehecht (als dat al zou kunnen op die plek) ?
Dikke aai voor je lieve Sjoerd en sterkte voor jullie
Leo vraagt in het bos nog "zou ie ervan geleerd hebben?". En 10 minuten na het incident liep die lulhannes alweer met een stok
. Hij moet die wel gelijk los laten maar in 1 nano seconden kan dat dus zoveel schade aanrichten!
Nee, het moet openblijven zodat het eventuele vuil eruit kan. Spoelen gaat ook niet, hij houdt zijn kaken toch stijf op elkaar. Hopen dat het goed geneest. Wel Metacam.
Nee, het moet openblijven zodat het eventuele vuil eruit kan. Spoelen gaat ook niet, hij houdt zijn kaken toch stijf op elkaar. Hopen dat het goed geneest. Wel Metacam.
Verdorie, wat een lulhannes is die Sjoerd, en nog hardleers ook!
Ik duim dat al het vuil eruit is en het verder zonder complicaties geneest. Op zich herstelt slijmvlies zich behoorlijk snel gelukkig.
Oppassen Sjoerd, anders krijg je straks nog een muilkorf omgegespt.
Ik duim dat al het vuil eruit is en het verder zonder complicaties geneest. Op zich herstelt slijmvlies zich behoorlijk snel gelukkig.
Oppassen Sjoerd, anders krijg je straks nog een muilkorf omgegespt.
Ooooh wat vreselijk Lizzy en Leo!! Wat een gat zeg.
En dat in 1 seconde. En wat een lulhannes dat hij er niks van heeft geleerd.
Ik hoop dat het heel snel geneest, wat een schrik zeg!!

Ik hoop dat het heel snel geneest, wat een schrik zeg!!
Nou he! Leo zei ook "een echte man he"MillyMol schreef: ma 14 mar 2022, 19:05 Verdorie, wat een lulhannes is die Sjoerd, en nog hardleers ook!
Oppassen Sjoerd, anders krijg je straks nog een muilkorf omgegespt.![]()
Dank je voor je duimpjes!
Nou, ik moet je zeggen dat ik daar wel even aan gedacht heb, aan een muilkorf.....
Pffft. We zijn ons echt het lazerus geschrokken
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Beterschap voor Sjoerd!
Ieuw! Wat een gat!
Hopelijk geneest het snel. Beterschap!
Hopelijk geneest het snel. Beterschap!
Ai ai ai. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Beterschap Sjoerd!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Jemig, ik hoopte even dat de topictitel grappig bedoeld was, maar er was dus echt sprake van een incident! Gelukkig is het goed afgelopen.
Goed dat je zag wat er gebeurde en dat je meteen naar de da bent gegaan. Ik weet van onze Laika nog dat die een abces onder haar tong bleek te hebben, waar we pas achter kwamen toen de da voorzichtig wilde kijken en het pus naar buiten stroomde.
Die had ook een gat van een cm of twee, de arme ziel.
Beterschap voor Sjoerd en een borrel voor jullie!
Goed dat je zag wat er gebeurde en dat je meteen naar de da bent gegaan. Ik weet van onze Laika nog dat die een abces onder haar tong bleek te hebben, waar we pas achter kwamen toen de da voorzichtig wilde kijken en het pus naar buiten stroomde.
Beterschap voor Sjoerd en een borrel voor jullie!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Och jemig wat een gat
Beterschap!! 
Je weet zeker dat Sjoerd niet eerst iets blafte van "Hold my beer!"?
Jezus, wat een gat zeg. En wat een verschrikkelijke dombo, lummel, lomperd, kerel.
Gelukkig dat het achteraf ietsjepietsje lijkt mee te vallen.
Jezus, wat een gat zeg. En wat een verschrikkelijke dombo, lummel, lomperd, kerel.
Gelukkig dat het achteraf ietsjepietsje lijkt mee te vallen.
- Charlie Angel
- Moderator
Wat en gat zeg, hopelijk gaat het voorspoedig genezen.
En ja, echt een vent, er gewoon helemaal niets van leren.
En ja, echt een vent, er gewoon helemaal niets van leren.
- Kromfohrlanders
- 4-sterren

Ik lees het nu pas.. Oh jee.. arme Sjoerd. Je zou ze ook he?
Flink gat idd.
Duimen draaien voor een voorspoedig herstel.
Flink gat idd.
Duimen draaien voor een voorspoedig herstel.