Mijn lieve magere geval Ze krijgt echt genoeg eten, maar soms is iets BAH en weigert ze. En dan weiger ik wat anders te geven en slaat ze een maaltje over voor ze bakzeil haalt.
Ze is zeker mooi, daar scoort ze punten mee als ze weer eens een plant vermoord of vindt dat ze haar nagels in mijn retro stoel moet scherpen ipv in de 100 krabpalen in huis.
Volgende week eens achter een sterilisatie afspraak aan. Het is al weer 6 maanden ondertussen.
Deze reeks is van een half uurtje!! Haar naam is Takkie en de pup van een goede vriendin en haar partner.
Ik was net te laat. Cato zat Takkie onwijs uit te dagen
Ik ga kijken of ik ook nog een filmpje kan uploaden. Takkie en Cato hebben ook al achter elkaar aan gezeten.
Afwisselend Cato achter Takkie aan en Takkie achter Cato. Waarbij ze het allebei wel spannend vonden maar niet te spannend.
Siepie vond alles trouwens wel best. Ff snuffelen en de vraag kwam al snel of ik ff wilde voeren
Hahaha ja!! Maar Siepie is Ziva nog wel gewend denk ik en is gedeeltelijk ook wel gewend aan Akai van een goede vriend. Daarnaast was Takkie ook super rustig en onder de indruk hielp ook.
Toen Cato nog in haar nest zat was daar ook een hond en daar speelde ze super ruig mee.