Heerlijke knuffel
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mijn meisje is gewoon zo knap!
- pearlsofpassion
- Moderator
Wees daar maar zeker van!
Tut is weer tevreden
Nu nog even in het zonnetje
Oogjes worden wel zwaar
Nu nog even in het zonnetje
Oogjes worden wel zwaar
Echt wel!
Middagje Wildlands. Ik voelde me verbonden met deze dame. Heel vermoeid en ahum, volslank
In de kas vond ik een gekko. Die vind ik toch zo leuk!
In de kas vond ik een gekko. Die vind ik toch zo leuk!
Wat een heerlijke nieuwsgierige foto van de gekko :-)
De voortuin gedaan. Heb een paar nieuwe tuingereedschappen gekocht, zodat ik het nog iets makkelijker kan, het krukje bleek erg nuttig en meneer heeft wat geholpen. Wie er ook bedacht heeft dat de grond zover weg is als je niet meer zo goed bukken kan
Maarrrr super blij dat het er weer netjes uit ziet. Laat het voorjaar maar los barsten!
Maarrrr super blij dat het er weer netjes uit ziet. Laat het voorjaar maar los barsten!
- pearlsofpassion
- Moderator
Knap hoor Karin!
En leuk dat het weer netjes is.
Dat ziet er zeker netjes uit. Je tuin is er helemaal klaar voor!Kaela schreef: za 19 mar 2022, 12:50 De voortuin gedaan. Heb een paar nieuwe tuingereedschappen gekocht, zodat ik het nog iets makkelijker kan, het krukje bleek erg nuttig en meneer heeft wat geholpen. Wie er ook bedacht heeft dat de grond zover weg is als je niet meer zo goed bukken kan![]()
349BEB4B-82B4-4A1D-8D70-5956B4FE7FAE.jpeg
Kan ik jou inhuren, Karin?
Hier eindelijk de moed gevonden. En alles is nu aangeveegd en het ziet er een stuk netter uit. Volgende week een voegenkrabber halen en een slang voor de hogedrukspuit. Dan kan ook het mos van de tegels.
Hier eindelijk de moed gevonden. En alles is nu aangeveegd en het ziet er een stuk netter uit. Volgende week een voegenkrabber halen en een slang voor de hogedrukspuit. Dan kan ook het mos van de tegels.
Ik kom met zijn tweeën he. Dus we zijn dubbel zo duur en werken half zo langzaamRonald schreef: zo 20 mar 2022, 14:27 Kan ik jou inhuren, Karin?![]()
We hebben vanmorgen de tuinslang aangesloten, de auto gewassen en het raam gezeemd. En de tuin gesproeid. Ze beloven zo nog een buitje en dan zeker een week droog en warm voor de tijd van het jaar. We zijn er klaar voor!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hoho, ik heb haar een paar jaar geleden al gereserveerd!Ronald schreef: zo 20 mar 2022, 14:27 Kan ik jou inhuren, Karin?![]()
We missen de buitenvoliere wel, maar zo genieten we ook even samen van de zon!
Ziet er gezellig uit Karin, in het zonnetje met zn 4-en de wereld zo'n beetje bekijken
Jullie hebben wel heel wat meer zon dan wij
Jullie hebben wel heel wat meer zon dan wij