Meet de tokkies
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Meet de tokkies
Mag ik aan jullie voorstellen:
Charlotte Louise: Nadège: Alledrie Poule Pondeuse, wat wil zeggen legkippen, rond de 15 weken oud.
Sinds gisteren wonen ze bij ons, ze hebben heerlijk de ruimte om te scharrelen een ren van 6x3 meter en een nachthok. Als ze helemaal gewend zijn mogen ze gaan helpen in de moestuin, slakken snoepen. Het eerst ei is al gelegd, maar voorlopig verwacht ik nog niet ze veel eieren.
Charlotte Louise: Nadège: Alledrie Poule Pondeuse, wat wil zeggen legkippen, rond de 15 weken oud.
Sinds gisteren wonen ze bij ons, ze hebben heerlijk de ruimte om te scharrelen een ren van 6x3 meter en een nachthok. Als ze helemaal gewend zijn mogen ze gaan helpen in de moestuin, slakken snoepen. Het eerst ei is al gelegd, maar voorlopig verwacht ik nog niet ze veel eieren.
Laatst gewijzigd door M@rina op vr 25 mar 2022, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Meet de tokkies
En de dames Poule Peking (Chochin krielen)
Bep: Toos: en hun verblijf:
Bep: Toos: en hun verblijf:
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een leukerds zeg!
Ze zijn mooi zeg! En dat verblijf ook, daar zou menig student jaloers op zijn qua grootte 
- Kromfohrlanders
- 4-sterren

Leuk!
En idd een prachtig verblijf.
Karen
En idd een prachtig verblijf.
Karen
Wat super leuk!!!!
- CindyMayella
- 5-sterren

Leuke kipjes en idd mooi en groot verblijf
….
Wat een mooie tokkies 
En wat een geweldig hok hebben ze!!!!!!!!! Wow, dat noem ik nog eens kippenparadijs op aarde!
Veel plezier met de tokkies
En wat een geweldig hok hebben ze!!!!!!!!! Wow, dat noem ik nog eens kippenparadijs op aarde!
Veel plezier met de tokkies
Mooie tokkies
ziet er goed uit zeg.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat een leuke tokkies 
Wat een leuke tokkies
Ze hebben leuke namen
en een geweldig verblijf!
Veel plezier !
Ze hebben leuke namen
Veel plezier !
Aan het verblijf zal het niet liggen. Die tokkies hebben niet zomaar een verblijf, maar een echt “Palais du Poulet”
Wat een prachtige deftige dames! En een paleisje om in te wonen.
Bedankt, de tokkies zijn erg grappig. nog wel een beetje schuw. maar na 2 dagen gaan ze al uit zichzelf op stok, het deurtje sluit en opent automatisch, van morgen om 7:00 ging hij open maar pas om 7:40 kwam de eerste eruit. Eentje, Bep, bleef zitten tot 9:30 misschien broeds, Bep heeft al twee eieren gelegd.
Wow, wat een prachtig eitje! Dat gaat lekker daar, bij “Palais du Poulet” (hij is leuk
) !