Welkom in het BP-café!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Welkom in het BP-café!

rosmin
5-sterren
5-sterren

Bericht door rosmin »

Oh Pop,
ik lees net dat je bij kittens bent gaan kijken, wat een leuk vooruitzicht!
Jonge katjes zijn zo vertederend,
Wanneer komen ze bij je?
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Ik heb laten weten dat wij graag willen (we gingen er een nachtje over slapen).
Dus nu is het wachten tot zij laat weten dat ze het nog steeds ziet zitten of niet.

Wij gaan nog een weekje met vakantie (ik ga hier wel niet zeggen wanneer precies) dus komen ze zowiezo pas erna.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Spannen PoP! Eerst maar lekker op vakantie en daarna kittenstijd. Je weet natuurlijk als geen ander wat dit betekent hè... Ik zou de camera maar alvast afstoffen ::)
pearlsofpassion
Moderator

Ja ja. :biggrin2:

Tis wel lang geleden hoor. Kittens poeh... :P
Ik had 5 jaar geleden wel die vondelingen maar die bleven maar in 1 kamer en zijn maar 2 weken gebleven. Dit is iets totaaaal anders.

Meneer is vooral bang voor de reactie van onze katten. Toen wij indertijd met Cuzco thuiskwamen schoot Kleintje natuurlijk helemaal in paniek en heeft het uiteindelijk meer dan een jaar (en een kitten extra ::)) geduurd eer dat doenbaar werd. Dus ik snap wel dat hij daar wat bang voor is.
Ik verwacht dat dat wel relatief vlot gaat gaan. Maar de kittens moeten toch eerst goed wennen aan ons en het huis ed. Dat begint eerst in 1 kamer, anders lopen ze natuurlijk meteen verloren. Dus vrije interactie tussen de katten is er de eerste tijd toch niet bij. Dat zal eerst een periode geur uitwisselen worden en dan gaat het daarna zowiezo vlotter.
We gaan het allemaal moeten zien, hoe het loopt. En aanpassen op het moment zelf.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Spannend POP. Kale plekjes vind ik wel spannend ivm schimmeltjes. Daar zijn kittens heel gevoelig voor en als je dat eenmaal in huis hebt is het een drama om er vanaf te raken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

pearlsofpassion
Moderator

Bedankt voor de tip!
Ik ga het navragen.
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Ok, ik mag vrijdagochtend kijken naar een woning waar ik op heb gereageerd, ik sta op nr 1 :D :D ….. Naast deze sta ik voor nog een woning op nr 1 (is iets groter, zelfde huurbedrag) en daar wacht ik nog op een uitnodiging om te bezichtigen…… Zenuwen, spannend etc….
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Spannend, in Zoetermeer?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Tibbies schreef:Spannend, in Zoetermeer?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Delft en de 2de in Leidschendam….

Edit:
Ik heb absoluut geen behoefte aan negatieve reacties (die krijg ik al genoeg) o.i.d…. Niemand weet waar ik mee te maken heb en ik focus me op het positieve en ik heb er zin in…. En ik weet dat ik het kan en ga redden… uit onverwachte hoek(en) krijg ik hulp, al is het mentaal… ik ga het gewoon doen en het zal me lukken 🙏🏻🙏🏻
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Succes!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

CindyMayella schreef: ma 28 mar 2022, 17:03 Ok, ik mag vrijdagochtend kijken naar een woning waar ik op heb gereageerd, ik sta op nr 1 :D :D ….. Naast deze sta ik voor nog een woning op nr 1 (is iets groter, zelfde huurbedrag) en daar wacht ik nog op een uitnodiging om te bezichtigen…… Zenuwen, spannend etc….
Spannend Cindy :-* sterkte met wachten
En waarom een negatieve reactie ?
Niet van mij hoor
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

dinky89 schreef: vr 25 mar 2022, 10:43 Klopt, stuk verantwoordelijkheidsgevoel voor het team waarin ik de senior ben en stuk loyaliteit die mij in de weg zitten ;)
Succes met het nemen van je besluit :)
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

smulpaap schreef:[quote=CindyMayella post_id=3442662 time=<a href="tel:1648479822" data-original-title="" title="">1648479822</a> user_id=14918]
Ok, ik mag vrijdagochtend kijken naar een woning waar ik op heb gereageerd, ik sta op nr 1 :D :D ….. Naast deze sta ik voor nog een woning op nr 1 (is iets groter, zelfde huurbedrag) en daar wacht ik nog op een uitnodiging om te bezichtigen…… Zenuwen, spannend etc….
Spannend Cindy :-* sterkte met wachten
En waarom een negatieve reactie ?
Niet van mij hoor[/quote]

Tot nu toe ervaring dat men toch weer negatief reageert omdat men vindt dat ik het helemaal verkeer zie … heb niet voor niets de beslissing genomen (na 25 jaar) om voor mezelf te kiezen…
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

CindyMayella schreef: ma 28 mar 2022, 18:47 Delft en de 2de in Leidschendam….

Edit:
Ik heb absoluut geen behoefte aan negatieve reacties (die krijg ik al genoeg) o.i.d…. Niemand weet waar ik mee te maken heb en ik focus me op het positieve en ik heb er zin in…. En ik weet dat ik het kan en ga redden… uit onverwachte hoek(en) krijg ik hulp, al is het mentaal… ik ga het gewoon doen en het zal me lukken 🙏🏻🙏🏻
Spannend Cindy!! Ik duim voor je. En waarom zou je negatieve reacties krijgen? natuurlijk gaat het je lukken!
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

[/quote]

Ach meis, ik ben mij van geen kwaad bewust.

Zoals ik begrijp ga je nu na 25 jaar voor jezelf kiezen. Dat zal niet gaan meevallen, maar ik heb er diep respect voor en wens je alle succes. Je zal zien dat je sterker bent dan je denkt.

Plaats reactie