Wat jammer Pop, begrijpelijk dat jullie dat risico niet nemen
Ik hoef vandaag lekker niet naar buiten de regen in!
Piet 1 komt tussen 10 en 15 fijne dingen afgeven, Piet 2 komt tussen 15.15 en 17.45
Da's dus goed geregeld
Jongste dochter gaat vannacht met de eindexamenklassen een dagje naar Disney…. Afgelopen 2 jaar waren de buitenlandreizen natuurlijk gecanceld… initiatief van de leerlingen…. En dan komt ze 24 uur later weer terug….. die zal kapot zijn
CindyMayella schreef: do 07 apr 2022, 18:16
Uhhh…. Die heeft om 11.45 uur weer een voetbalwedstrijd en vogens mij gaat zij daar gewoon aan mee doen … weet niet wat ik daar van moet denken …
Zoiets heb ik eens een keer gehad na een dropping. Om 5 uur 's morgens kwam de laatste binnen. En om half elf stonden ze op het veld. Te slapen. Letterlijk. Staand.
Ronald schreef:[quote=CindyMayella post_id=3443270 time=<a href="tel:1649348207" data-original-title="" title="">1649348207</a> user_id=14918]
Uhhh…. Die heeft om 11.45 uur weer een voetbalwedstrijd en vogens mij gaat zij daar gewoon aan mee doen … weet niet wat ik daar van moet denken …
Zoiets heb ik eens een keer gehad na een dropping. Om 5 uur 's morgens kwam de laatste binnen. En om half elf stonden ze op het veld. Te slapen. Letterlijk. Staand. [/quote]
…. Denk dat ik maar ga kijken naar de wedstrijd …. Dr zitten 2 of 3 meiden uit deze klas in dit team…. Ben benieuwd ….
dinky89 schreef: wo 06 apr 2022, 15:42
Wat superschattig
Hebben jullie nu ook extra werk bij de vierling met bijvoeden of kan mama dat nog bolwerken?
Ik ben wel echt iemand die gek is op de lente met al het nieuwe leven Paar weken terug liepen de eerste veulentjes ook al bij de kudde in het lauwersmeergebied en waren de lammetjes al heerlijk aan het dartelen in de weides.
Mama kan het nog bolwerken, maar uiteindelijk zullen we ze moeten bijvoeren