Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welkom in het BP-café!
Ik vond dit ook een hele sterke...
En omdat je niet altijd even serieus hoeft te blijven...
- pearlsofpassion
- Moderator
Net een aanvraag ingediend voor dit katje.
https://zoetjesensnoetjes.be/2022/03/23/pha/
Hier hebben we wel een goed gevoel bij.
Speciaal kleur, even wennen, en totaal niet wat wij normaal zouden kiezen, maar toch hadden we beide een klik.
Asiel werkt met een database om de beste match te vinden, en dat vind ik ook heel aangenaam. Wil zeggen dat als deze niet naar jou gaat, ze later je contacteren als ze wel een goed katje voor je binnen krijgen.
En nu dus duimen...
Speciaal kleur, even wennen, en totaal niet wat wij normaal zouden kiezen, maar toch hadden we beide een klik.
Asiel werkt met een database om de beste match te vinden, en dat vind ik ook heel aangenaam. Wil zeggen dat als deze niet naar jou gaat, ze later je contacteren als ze wel een goed katje voor je binnen krijgen.
En nu dus duimen...
Wat leuk, PoP! Ik hoop dat het een match is!
Ik zal voor jullie duimen 
Ik ga me weer suf duimen voor jullie PoP!
- CindyMayella
- 5-sterren

Ik ga ook duimen!!!!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Spannend pop! Ik ga ook duimen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ronald schreef: wo 13 apr 2022, 15:37 En omdat je niet altijd even serieus hoeft te blijven...
EYKM-CLXgAIqfTC[1].jpg
Wat een mooi schildpadje PoP, hopelijk gaat het een match blijken en mag ze straks gaan genieten van jullie huishoudenpearlsofpassion schreef: wo 13 apr 2022, 16:20 Net een aanvraag ingediend voor dit katje.
En nu dus duimen...![]()
-
Mandarijn
- 5-sterren

Weer via Instagram een filmpje van de geitjes
Aaah weer een portie vrolijke geitjes
Ook grappig om het formaat te zien met het konijn op de achtergrond
-
Mandarijn
- 5-sterren

Konijn is een Duitse reus met de naam Sjareldinky89 schreef:Aaah weer een portie vrolijke geitjes![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Komen toch een hoop exotische dieren langs hier, schildpadden, springbokken ….En ik heb een luiaard naast me liggen.
(Ik bedenk dan hoe lastig dit voor iemand moet zijn die de taal leert. In het Noors heet mazzel hebben ‘griseflaks’ oftewel varkensgeluk. Shad en ik genieten van griseflaks: Pasen in Noorwegen betekent vrij vanaf woensdagmiddag voor Pasen t/m eerste paasdag en ik ben daar nog niet aan gewend. Vorig jaar kwam ik er pas op woensdag achter toen iedereen ineens om 12 uur naar huis ging, dit jaar ivm nieuwe baan vroeg ik of het hier ook zo was. Ja hoor da’s overal)
(Ik bedenk dan hoe lastig dit voor iemand moet zijn die de taal leert. In het Noors heet mazzel hebben ‘griseflaks’ oftewel varkensgeluk. Shad en ik genieten van griseflaks: Pasen in Noorwegen betekent vrij vanaf woensdagmiddag voor Pasen t/m eerste paasdag en ik ben daar nog niet aan gewend. Vorig jaar kwam ik er pas op woensdag achter toen iedereen ineens om 12 uur naar huis ging, dit jaar ivm nieuwe baan vroeg ik of het hier ook zo was. Ja hoor da’s overal)
Limburgser kan haast niet