Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Nieuwe fotomissie. Het thema was kleur in collagevorm. Ik koos voor blauw, omdat Mila's halsband blauw is. Toen ik buiten kwam was er nog een hoop meer blauw, de lucht, mijn auto....
En toen zag ik nog meer blauw :-X
PhotoGrid_1649574505354.jpg
Wat een zooi maken mensen er toch van :(
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Wel een sterke collage Inge! Hier alweer rondjes gemaakt met de vuilniszak: vooral nu de sneeuw verdwijnt komt er zo veel troep weer naar boven :-X :-X
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Dit weekend al 2x met mijn vader naar de hap geweest. Blijkbaar voel je je in het weekend altijd slechter dan doordeweeks.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

eelke schreef: za 09 apr 2022, 18:56 Toen ik laatst over die wespen mopperde hé.. er zijn er inderdaad dood gegaan en het waren dus inderdaad Franse Veldwespen. Die bouwen mooie open nesten. Afbeelding
Zo zeg, dat zijn toch best wel aardige nesten. Ben je er nu vanaf of zitten ze nog steeds onder het dak want dit is een vogelnestkast zo te zien. Ooit heb ik daar een hommelnest in gehad maar die zijn gelukkig niet lastig.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

pike schreef: ma 11 apr 2022, 04:12 Zo zeg, dat zijn toch best wel aardige nesten. Ben je er nu vanaf of zitten ze nog steeds onder het dak want dit is een vogelnestkast zo te zien. Ooit heb ik daar een hommelnest in gehad maar die zijn gelukkig niet lastig.
Ze maken meerdere nesten bij elkaar in de buurt aldus google, dus er vanaf zijn, het lijkt me niet. Maar ik zie ze niet meer vliegen. Komende week met het warme weer extra goed opletten.
Dit is inderdaad een nestkast, die hing aan hetzelfde schuurtje.
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Afgelopen maandag gevolgd worden door een hele jonge boxer, die los loopt terwijl ie absoluut niet luistert, van iets voor zijn huis, tot bijna bij mij in de straat, en die is 5 straten verder :censored2: :censored2: en de baas stond nog ergens in de steeg bij zn huis…..
Appie heeft em al regelmatig op zn plek gezet dat ie niet gediend was van em, maar hij blijft terugkomen….. ben in hele snelle pas richting huis gelopen, mn hart zat ergens heel erg hoog….. mede ook omdat Appie in die tussentijd al een paar keer flink gromde en ik niet weet wat er gebeurt als ie boos wordt :-\ …..
Gister voorgelegd aan iemand en die heeft uitgelegd wat ik eigenlijk had moeten doen….. maar dat durf ik dus niet :-[ …. Ook advies gekregen om toch maar mn telefoon mee te nemen en mocht het weer gebeuren, dat ik de politie kan bellen (weet nl ook precies waar ie woont)….Vanochtend dus maar een andere weg gelopen, om em niet meer tegen te komen….
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

CindyMayella schreef: do 14 apr 2022, 13:35 Afgelopen maandag gevolgd worden door een hele jonge boxer, die los loopt terwijl ie absoluut niet luistert, van iets voor zijn huis, tot bijna bij mij in de straat, en die is 5 straten verder :censored2: :censored2: en de baas stond nog ergens in de steeg bij zn huis…..
Appie heeft em al regelmatig op zn plek gezet dat ie niet gediend was van em, maar hij blijft terugkomen….. ben in hele snelle pas richting huis gelopen, mn hart zat ergens heel erg hoog….. mede ook omdat Appie in die tussentijd al een paar keer flink gromde en ik niet weet wat er gebeurt als ie boos wordt :-\ …..
Gister voorgelegd aan iemand en die heeft uitgelegd wat ik eigenlijk had moeten doen….. maar dat durf ik dus niet :-[ …. Ook advies gekregen om toch maar mn telefoon mee te nemen en mocht het weer gebeuren, dat ik de politie kan bellen (weet nl ook precies waar ie woont)….Vanochtend dus maar een andere weg gelopen, om em niet meer tegen te komen….
Owww....dat is echt een klaag waard. Ik haat dat soort baasjes echt :-X

Ik heb hier ooit een baasje gemeld dat als ik nog 1 keer zijn loslopende (en echt aanvallende) Yorkje tegen zou komen ik de politie zou bellen en melding maken.
Sinds dien loopt het beestje aan de lijn.....valt nog altijd uit, zelfs vanaf de andere kant van de straat naar ons huis....ook als ze niks ziet maar gewoon omdat ze weet dat wij hier wonen :o .....maar ik hoef tenminste niet meer met 2 honden aan de lijn bang te zijn dat die 'onderkruiper' in de neus van 1 van mijn dames hangt
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Mn hart klopte echt in mn keel… omdat ik niet wist hoe en wat…. Ben best wel bang nu :-[ :-\ …..nu ik via iemand anders heb gehoord hoe een boxer kan reageren… dan maar iets omlopen….. Hier ben ik dus zo bang voor….
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

In het rijtje onzinnige enquetevragen:
N.a.v. van mijn bezoek aan de SEH vorige maand kreeg ik een enquete met daarin de vraag hoe groot de kans was dat ik de SEH aan bekenden zou aanraden.
Ligt het nou aan mij als ik het lichtelijk sadistisch vind om iemand een bezoekje aan de SEH aan te raden? :???:

Joh, weet je wat jij moet doen? Stort jezelf van de trap! Zaag eens een duim af! Echt een aanrader die SEH!
::) ::) ::)
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Die is wel heel apart ja. [emoji23][emoji23]
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Om niet te zeggen bizar ::)
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Nou! Ook alsof je tegen iemand in Limburg zegt joh als je nou een (vul iets vrij ernstigs in waarvoor je echt wel zsm in ziekenhuis moet zijn) hebt kun je echt beter naar de SEH in Groningen gaan hoor, die is beter! ::)
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

En als je net van je fiets bent gevallen ga je met je gebroken arm natuurlijk eerst even googelen om te zien welke SEH in het land het best gewaardeerd wordt :uglystupid2:
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Ik ben uit principe gestopt met het invullen van dit soort zinloze enquêtes. Alleen als ik erg pissed ben over iets wil ik nog wel eens reageren. Ik vind het verspilling van mijn tijd.

Overigens vind ik dat ook een van de grootste illusies van marktdenken in de zorg; dat mensen bewuste consumenten zijn met vrije keuze. Mijn moeder bv rijdt geen auto en er is maar 1 ziekenhuis in de regio redelijk bereikbaar met het OV. Keuze snel gemaakt….
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Ik krijg sowieso de kriebels van al die 'beoordelingen'.
Alles en iedereen moet tegenwoordig beoordeeld worden. :-X
Wat je ook (via internet) koopt, of met wie je ook contact hebt, je krijgt voortaan standaard een uitnodiging om te beoordelen. Ik wilde dat er iets was waarmee je dat uit kon schakelen. Net zoiets als een nee/ja sticker op je brievenbus ofzo.

Plaats reactie