Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Geluksmomentje van de dag
[emoji23][emoji23][emoji23]
Bad is niks joh, gewoon lekker blijven graven.
Bad is niks joh, gewoon lekker blijven graven.
smulpaap schreef: di 26 apr 2022, 21:36 Tis een zwaar leven hoor hier in Drente![]()
Observeren , naar China graven , racen
En ik ben sinds ik hier woon grijs geworden![]()
Moeder zegt dat is blijvend . Door al mijn graafwerkzaamheden is mijn snor en neus grijstenzij ik in bad ga , maar dat heeft toch geen zin
Owwwww....er is hier een blonde langpoot jaloerssmulpaap schreef: ma 25 apr 2022, 20:51 Geluksmomentje van miss hunter
Mijn nieuwe slaaphuis ligt goddelijk![]()
Wat een gaaf slaaphuis heb je gekregen
.....en de baas wil graag het merk, hier sneuvelt nog al eens iets, dus nieuwe opties zijn altijd welkom
Ina schreef: wo 27 apr 2022, 12:55 Owwwww....er is hier een blonde langpoot jaloers
Wat een gaaf slaaphuis heb je gekregen![]()
.....en de baas wil graag het merk, hier sneuvelt nog al eens iets, dus nieuwe opties zijn altijd welkom
Dit is hem , in alle maten verkrijgbaar . Op YouTube staat nog een filmpje hoe je het huis uit elkaar kunt halen voor een wasbeurt
https://www.123dierenshop.nl/product/ho ... ggle-cave/
smulpaap schreef: wo 27 apr 2022, 13:26 Dit is hem , in alle maten verkrijgbaar . Op YouTube staat nog een filmpje hoe je het huis uit elkaar kunt halen voor een wasbeurt
Eens zien of er iemand zo lief voor haar gaat zijn
Heerlijk genoten van een kraanvogel paartje met jongen in het wild
En van de vader en zoon die daar samen waren vanuit Den Haag en de wekker om 4 uur hadden gezet voor een dag vogelspotten. Denk dat hij een jaar of 12 was en hij was erg goed en heerlijk enthousiast
kortom, erg gezellig in de kijkhut 
En van de vader en zoon die daar samen waren vanuit Den Haag en de wekker om 4 uur hadden gezet voor een dag vogelspotten. Denk dat hij een jaar of 12 was en hij was erg goed en heerlijk enthousiast
Alle matensmulpaap schreef: wo 27 apr 2022, 13:26 Dit is hem , in alle maten verkrijgbaar . Op YouTube staat nog een filmpje hoe je het huis uit elkaar kunt halen voor een wasbeurt
oh jee niet echt, max 15-20 kg, dat gaat spannen straks
Leuk! Heel apart om kraanvogels te zien.dinky89 schreef: wo 27 apr 2022, 18:48 Heerlijk genoten van een kraanvogel paartje met jongen in het wild![]()
En van de vader en zoon die daar samen waren vanuit Den Haag en de wekker om 4 uur hadden gezet voor een dag vogelspotten. Denk dat hij een jaar of 12 was en hij was erg goed en heerlijk enthousiastkortom, erg gezellig in de kijkhut
![]()
- Inge en Bono
- 5-sterren

Nee hoorpike schreef: wo 27 apr 2022, 19:44 Alle maten![]()
oh jee niet echt, max 15-20 kg, dat gaat spannen straks![]()
Large: 110x90x65cm ( Geschikt voor grotere honden tot 40kg: Vizsla, Dalmatiër, Mechelse Herder etc ).
Maar hmmmmmm
Wat stom, heb ik dat niet goed gelezen.
hmmmmmm
maar nee, dat wordt maatje verzuip
Ina schreef: wo 27 apr 2022, 16:55..... ze heeft meteen haar verlanglijstje doorgestuurd aan Sinterklaas, de Kerstman, Opa's-Oma's-ooms-tantes-en alle neefjes en nichtjes
![]()
Eens zien of er iemand zo lief voor haar gaat zijn![]()
Ja . Maatje Russell is nog betaalbaar
Ze heeft hier nu altijd de Cozy Cave, de eerste was na een jaar of 6 echt wel serieus op (die lag beneden en werd dus intensief gebruikt), de 2de ligt boven en hoewel ze daar elke nacht in ligt blijft die beter omdat dat echt neerploffen en slapen is, maar nu na een jaar of 8 toch echt ook wel lelijk begint te worden.smulpaap schreef: wo 27 apr 2022, 22:59 Ja . Maatje Russell is nog betaalbaaral vond ik het ook een pittige prijs , €129 . Maar het is wel een solide huis . En slopen doet ze niet .anders had ik het niet gedaan hoor .
Haar nieuwste Cave 'met' orthopedisch binnenkussen (de dame begint ook op leeftijd te raken
- CindyMayella
- 5-sterren

Jongste dochter heeft vandaag bij de 2de poging dr rijbewijs gehaald 

….. Net een week 18 en nu dat papiertje in the pocket…. Op naar dr eindexamens……
Wat goed zeg! Een rijbewijs geeft je zoveel vrijheid en mogelijkheden!
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!