Cindy de Wolf schreef: ma 23 mei 2022, 15:50
Ik ken inderdaad ook mensen die overgestapt zijn op brok of in de ochtend brok en in de avond vlees.
Klopt zo te zien heb je daar Dogmeat liggen? Dan klopt het inderdaad dat de ene smaak meer is gestegen dan een ander. En heel eerlijk ik vrees dat het einde van de stijgingen nog niet in zicht is
Hier gaat er op dit moment 2kg per dag doorheen dus dat tikt ook wel fors aan. Tot 2-3 jaar geleden was het hier 3kg per dag.
ja idd dogmeat, sommige smaken zijn gewoon bijna dubbel van prijs, sommige 30% erbij enfin ja de lam heb ik deze keer niet genomen en dan maar is een kip/pens in de plaats genomen.
Volgende keer zie ik wel dan kan ik me er wat op voorbereiden als het idd niet weer gaat stijgen tegen dat ik weer moet gaan.
Hier momenteel 1,5 kilo per dag omdat mijn 2de hond al oud is eet die veel minder je zou bijna gelukkig zeggen.
Begin dit jaar zat ik nog met 3 grote honden dan was het ook nog 2,5 tot 3 kilo per dag.
Ik weet nu wel zeker dat ik het bij 1 hond hou als mijn oudste er niet meer is (hopelijk duurt dit nog wel even) Ik wil liever 1 hond het beste geven dan te moeten gaan zoeken naar de goedkoopste smaken en niet genoeg kunne afwisselen om toch maar in het budget te blijven.