Puppy spam
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Puppy spam
Tijd voor een paar foto's
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Puppy spam
Lekker hoor!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Heerlijk!
Ik geniet ervan [emoji7]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wow, wat een schatje
!!!!!!!!!!!!!!! Bedant voor de foto's. Echt leuk om te zien hoe pup groter wordt!
- Charlie Angel
- Moderator
Echt een schatje, zo'n heerlijk koppie ook!
Zou fijn zijn als z'n vader daar ook zo over zou denkenLizzy schreef: wo 25 mei 2022, 15:33 Wow, wat een schatje!!!!!!!!!!!!!!! Bedant voor de foto's. Echt leuk om te zien hoe pup groter wordt!
Die moet nog steeds niks van hem hebben. En snauwt hem behoorlijk af 's avonds als pupsel in de buurt van mij durft te komen als ik op de bank zit.
Ik heb dit ook 1 keer eerder gehad. Met Brutus en Linga (een reu en teef notabene). En ineens op een dag was het over en was ie er cool mee, maar dat duurde wel lang. Komt wel goedtt-tjes schreef: wo 25 mei 2022, 17:51 Zou fijn zijn als z'n vader daar ook zo over zou denken![]()
Die moet nog steeds niks van hem hebben. En snauwt hem behoorlijk af 's avonds als pupsel in de buurt van mij durft te komen als ik op de bank zit.
Ik hoop het. Het stomme is dat ie het alleen 's avonds doet als ik op de bank ga zitten en hij naast de bank ligt. Overdag helemaal niet. Dan rent hij voor hem weg.Lizzy schreef: Ik heb dit ook 1 keer eerder gehad. Met Brutus en Linga (een reu en teef notabene). En ineens op een dag was het over en was ie er cool mee, maar dat duurde wel lang. Komt wel goed
- pearlsofpassion
- Moderator
Das niet zo stom he. En begrijpelijk.
Bewijst dat hij dat moment met jou 's avonds heel belangrijk vind. Belangrijk genoeg om z'n moed bij elkaar te rapen en voor zichzelf op te komen.
Leuk hoor, zo'n pupje. Ik vind em ook heel mooi.
Bewijst dat hij dat moment met jou 's avonds heel belangrijk vind. Belangrijk genoeg om z'n moed bij elkaar te rapen en voor zichzelf op te komen.
Ja dat weet ik. Pup ligt 's avonds ook vaak in de ren. Omdat ik niet wil dat Asha dit gedrag als vanzelfsprekend gaat vinden. Of ik ga in een stoel zitten en stel hem gerust dat hij niks hoeft te verdedigen als pup in de buurt komt.pearlsofpassion schreef:Das niet zo stom he. En begrijpelijk.
Ah, het is zo'n leukerd! En zo lief
Hopelijk ziet Asha dat ook snel
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ah, lekkere toet! Wat een schattig puppenkind! Veel plezier met elkaar, en ik hoop dat pa binnenkort overstag gaat. 
Hij is ook heel leuk, maar voor zijn vader is het een klein ettertjeCathelijn schreef:Ah, het is zo'n leukerd! En zo lief![]()
Oooh wat een heerlijk knuffeltje