Ff voorstellen; Cato
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Ff voorstellen; Cato
Pfff, alles hermetisch afsluiten is nog een hele uitdaging met zo een Houdini zeg 
Tja... katten zijn wat dat betreft ontsnappingskunstenaars. Fijn dat je het gat gevonden hebt. Balen voor Cato, maar ja... veiligheid voor alles!
Kun je een (lange, stevige) lat in dat hoekje maken met slagpluggen in de muur of met wat tiewraps aan het hek en daar je gaas aan vastmaken
Op plaats van gat krammetjes in de muur geboord en verlijmd. Met ruime overlap in wat er al hing. Vanmiddag ben ik thuis en zit ik op wacht bij het balkon. Kijken wat ze doet! Toen ik ermee bezig was wilde ze wel door het gat wat geen gat meer was
Voor de zekerheid aan de andere kant ook extra bevestiging gemaakt. Anders moet ik volgende week weer. Ben blij dat de woningbouw alle kozijnen gaat vervangen, hoef ik me ook geen zorgen te maken omdat ik een aantal gaten in het kunststof gemaakt heb
Voor de zekerheid aan de andere kant ook extra bevestiging gemaakt. Anders moet ik volgende week weer. Ben blij dat de woningbouw alle kozijnen gaat vervangen, hoef ik me ook geen zorgen te maken omdat ik een aantal gaten in het kunststof gemaakt heb
In duim dat het nu dan ook Cato proof is 
Ik heb haar niet meer zien stunten, overigens is het uiteraard geprobeerd maar mislukt.
Om andere gaten uit te sluiten ben ik alles nogmaals helemaal nagelopen en volgens mij kan het nu echt echt echt niet meer. Ik ben in ieder geval gister de halve dag op het balkon geweest en nu zit ik er weer. Dat vindt ze ook wel weer gezellig. 
samen op het balkon!!
Overigens wel dik uit geprobeerd
Die kleine houdini moet het natuurlijk even goed testen of het echt niet meer kan
Maar ze ligt dan wel weer heel lief en rustig aan je voeten
Maar ze ligt dan wel weer heel lief en rustig aan je voeten
Hahaha ja. Dat was nadat ze had uitgeprobeerd of mijn voet eetbaar was..
(auw!!)
Fijn dat het nu getest en wel, Cato proof is! Ze lijkt zo te genieten van de buitenruimte!
Ja dat doet ze zeker!! Ze is erg graag op het balkon.Kaela schreef: vr 17 jun 2022, 10:08 Fijn dat het nu getest en wel, Cato proof is! Ze lijkt zo te genieten van de buitenruimte!
Je hebt alle moeite in ieder geval niet voor niets gedaan. Ze geniet er duidelijk van!
Leuk!