Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Heel, heel voorzichtig durven we te hopen dat we goed zitten. Het heeft nog tijd nodig, maar tot nog toe lijkt het te verbeteren!
Ik hoop met jullie mee 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nee heb al ruim 30 geïnvesteerd in de pen. Lijkt nu wel te werken trouwens. Had blijkbaar ff tijd nodig.Doranto schreef: Heb je de 'na de beet' roller van Chi al geprobeerd? Die werkt hier goed.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ik hoop het voor jullie. Beterschap voor jullie kleine meisje en veel sterkte.Kaela schreef:Heel, heel voorzichtig durven we te hopen dat we goed zitten. Het heeft nog tijd nodig, maar tot nog toe lijkt het te verbeteren!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Verbeteren klinkt voorzichtig goed, ik hoop heel hard mee!!Kaela schreef: zo 24 jul 2022, 11:16 Heel, heel voorzichtig durven we te hopen dat we goed zitten. Het heeft nog tijd nodig, maar tot nog toe lijkt het te verbeteren!
Verbetering is goed, lijkt me. Ik laat de duimpjes nog even aan staan.
Ooh jeetje. Wat rot dat ze niet zo goed gaat Karin. Hopelijk ze de voorzichtige verbetering door 
Gatsie, gatsie....de kleine dame houdt de gemoederen een beetje te veel bezig dus.
Hopeljjk volgt ze jullie gevoel en blijft het de goede kant op gaan....fingers crossed
Hopeljjk volgt ze jullie gevoel en blijft het de goede kant op gaan....fingers crossed
-
Mandarijn
- 5-sterren

We wilden net gaan wandelen bij de beek en pootjes baden. Vloog er vanuit mijn rug bij het openen van de autodeur een wesp in de bench bij Bas....
Arme Bas
Hopelijk heeft hij er snel geen last meer van!
Hopelijk heeft hij er snel geen last meer van!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zoë haar bek was aan 1 kant nat. Ga ik kijken vind ik een bult in/op haar lip aan de binnenkant van haar bek. Morgen om 11 uur afspraak bij de da pffff.
Bij bulten kun je maar beter het zekere voor het onzekere nemen.hannabelgje schreef: ma 25 jul 2022, 17:16 Zoë haar bek was aan 1 kant nat. Ga ik kijken vind ik een bult in/op haar lip aan de binnenkant van haar bek. Morgen om 11 uur afspraak bij de da pffff.
Hopelijk blijkt dat het iets onschuldigs is.
Sterkte voor Bas! Hoe lang duurt het voor het wegtrekt? Is er iets tegen te doen bij de da?
Hè Hanna, ik duim voor Zoë!
Hè Hanna, ik duim voor Zoë!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Bedankt voor de duimen. Lijkt niet veel te zijn. Misschien gestoken geweest denk de da.