Maar het is heerlijk wandelen daar
Na afloop een terrasje , hmm krijg ik ook wat
Oh een aardbei en een stukje cake
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Absoluut . Nadeel : de lange lijnAnne in Zweden schreef: do 28 jul 2022, 13:26 Leuke foto's weer! Volgens mij heeft je juffer het prima naar haar zin daar in het noorden!
Laatst het hartkleppen gebeuren . Nota bene in losloopgebied . Het is daar best druk met honden . Op dat moment ook . Geen hond die iets in de gaten had . Miss Hunter wel , die zat hoog in een boom . Ook daar komt ze niet meer losAnne in Zweden schreef: do 28 jul 2022, 13:26 Leuke foto's weer! Volgens mij heeft je juffer het prima naar haar zin daar in het noorden!
Dat heeft mij ook altijd verbaasd, dat geen hond wat in de gaten had. Het zijn wat dat betreft allemaal sukkelssmulpaap schreef: do 28 jul 2022, 19:45 Laatst het hartkleppen gebeuren . Nota bene in losloopgebied . Het is daar best druk met honden . Op dat moment ook . Geen hond die iets in de gaten had . Miss Hunter wel , die zat hoog in een boom . Ook daar komt ze niet meer los
pike schreef: do 28 jul 2022, 21:34 Dat heeft mij ook altijd verbaasd, dat geen hond wat in de gaten had. Het zijn wat dat betreft allemaal sukkels![]()