Kunnen jullie je nog herinneren dat ik mijn lidmaatschap van de rasvereniging heb opgezegd?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Kunnen jullie je nog herinneren dat ik mijn lidmaatschap van de rasvereniging heb opgezegd?
Goed gedaan! Beter een plaat op je kop dan voor je kop!
Re: Kunnen jullie je nog herinneren dat ik mijn lidmaatschap van de rasvereniging heb opgezegd?
Je wilde er al eerder een Kim, dus nu moet het er ook maar eens van gaan komen
Ja, ik ook. Ik ben er ook goud gelukkig mee!Ronald schreef: vr 05 aug 2022, 22:31 Ik vind het heel verhelderend om te zien dat showen en fokken apart worden gezien. En dat er gekozen wordt voor het ras.
Heb nog wel een leuke reu beschikbaar als jullie outcross willen gaan doenLizzy schreef: zo 07 aug 2022, 11:32 Je wilde er al eerder een Kim, dus nu moet het er ook maar eens van gaan komen![]()
![]()
Maar inderdaad, we hebben er al eerder over nagedacht. En ZooEasy ken ik op mijn duimpje, dat scheelt ook al
Wie weet, we gaan ons maar weer eens inlezen
- janninneee
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik weet nog wel een leuk nest op komstKim_S schreef: zo 07 aug 2022, 12:27 Heb nog wel een leuke reu beschikbaar als jullie outcross willen gaan doen![]()
![]()
Maar inderdaad, we hebben er al eerder over nagedacht. En ZooEasy ken ik op mijn duimpje, dat scheelt ook al![]()
Wie weet, we gaan ons maar weer eens inlezen![]()
Nee nee, als goede baasjes gaan we eerst research doen, goed nadenken en zo. Geen impuls aankoop hoor
Dat nest kruisingen bedoel je?
Ow kruisingen. Ben wel wat outcross gewend dus vertel
Janine fokt een nestje LUA's (binnenkort pups) en die worden door veel "echte dalmatiër liefhebbers" nog steeds kruisingen/mongrels genoemd. Dus wij roepen ook nog steeds gekscherend bij LUA nestjes dat het een nest kruisingen is
Tssss, wie doet nou ook zoietsLizzy schreef: ma 08 aug 2022, 11:01 Janine fokt een nestje LUA's (binnenkort pups) en die worden door veel "echte dalmatiër liefhebbers" nog steeds kruisingen/mongrels genoemd. Dus wij roepen ook nog steeds gekscherend bij LUA nestjes dat het een nest kruisingen is![]()
Goed bezig!
Binnenkort pups is voor ons echt nog veel te vroeg. Jammer joh
Ik wist dat ik geen echte liefhebber wasLizzy schreef: ma 08 aug 2022, 11:01 Janine fokt een nestje LUA's (binnenkort pups) en die worden door veel "echte dalmatiër liefhebbers" nog steeds kruisingen/mongrels genoemd. Dus wij roepen ook nog steeds gekscherend bij LUA nestjes dat het een nest kruisingen is![]()
Super leuk!!! Ik zou bijna een kantoorfunctie zoeken waarbij een kantoorhond gewenst is!