Ik duim voor Dinky
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Fijn bericht Sonja!
Ik duim voor Dinky
Ik duim voor Dinky
Vanmorgen was Dinky ineens extreem benauwd en was er waarschijnlijk sprake van stembandverlamming. We hebben haar laten gaan 
@Dinky89 heel veel sterkte bij dit toch nog snelle verlies [emoji24]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ach.... Heel veel sterkte!!
Dank, als ik er klaar voor ben zal ik nog een mooi in memoriam schrijven
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ach wat erg! Heel veel sterkte gewenstdinky89 schreef: wo 14 sep 2022, 11:49 Vanmorgen was Dinky ineens extreem benauwd en was er waarschijnlijk sprake van stembandverlamming. We hebben haar laten gaan![]()
Ach needinky89 schreef: wo 14 sep 2022, 11:49 Vanmorgen was Dinky ineens extreem benauwd en was er waarschijnlijk sprake van stembandverlamming. We hebben haar laten gaan![]()
Ach... wat in- en intriest.dinky89 schreef: wo 14 sep 2022, 11:49 Vanmorgen was Dinky ineens extreem benauwd en was er waarschijnlijk sprake van stembandverlamming. We hebben haar laten gaan![]()
Heel veel sterkte
Ach!dinky89 schreef: wo 14 sep 2022, 11:49 Vanmorgen was Dinky ineens extreem benauwd en was er waarschijnlijk sprake van stembandverlamming. We hebben haar laten gaan![]()
Heel veel sterkte!
- CindyMayella
- 5-sterren

Heel veel sterkte
….
Ach jee,
Ja, het kan plots heel snel gaan en dan moet je ook heel snel beslissen om verder lijden te voorkomen. Heel moeilijk, maar ook heel dapper en uit liefde voor haar genomen.
Heel veel sterkte!
Ja, het kan plots heel snel gaan en dan moet je ook heel snel beslissen om verder lijden te voorkomen. Heel moeilijk, maar ook heel dapper en uit liefde voor haar genomen.
Heel veel sterkte!
- Inge en Bono
- 5-sterren

dinky89 schreef: wo 14 sep 2022, 11:49 Vanmorgen was Dinky ineens extreem benauwd en was er waarschijnlijk sprake van stembandverlamming. We hebben haar laten gaan![]()
Dank voor de knuffels
Kreeg einde van de middag nog uitslag van biopt van gisteren waarmee juiste keuze werd bevestigd. Wanneer het geen stembandverlamming is geweest dan zat er in ieder geval een kwaadaardige tumor in haar long. Blij dat ik haar vanmorgen inderdaad niet heb laten opnemen in zuurstofkooi.
Om on topic te komen met geluksmoment: ik heb vandaag kaarten weten te bemachtigen voor concert van Muse volgend jaar
was eerst vergeten dat de pre sale vandaag begon. Toen ik inlogde kwam ik er vrijwel direct doorheen en kon ik bestellen.
Kreeg einde van de middag nog uitslag van biopt van gisteren waarmee juiste keuze werd bevestigd. Wanneer het geen stembandverlamming is geweest dan zat er in ieder geval een kwaadaardige tumor in haar long. Blij dat ik haar vanmorgen inderdaad niet heb laten opnemen in zuurstofkooi.
Om on topic te komen met geluksmoment: ik heb vandaag kaarten weten te bemachtigen voor concert van Muse volgend jaar
Ach jeetje. Toch een heel juiste keus geweest, niet minder verdrietig overigens..dinky89 schreef:Dank voor de knuffels![]()
Zoodinky89 schreef:Om on topic te komen met geluksmoment: ik heb vandaag kaarten weten te bemachtigen voor concert van Muse volgend jaarwas eerst vergeten dat de pre sale vandaag begon. Toen ik inlogde kwam ik er vrijwel direct doorheen en kon ik bestellen.