Eigen momentje: vandaag naar Knoal (voor de Hollanders: Stadskanaal) geweest. Een groot evenement over buitenkoken. Lekker gegeten, leuke dingen gezien, biertjes gekocht voor thuis (want tja... rijdend erheen). Zeker voor herhaling vatbaar! Alleen ga ik dan een paar dagen en boek ik gewoon een plekje op de camping
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Fijn Hanna! En nu maar hopen dat deze niet met de Franse slag gebouwd is
Eigen momentje: vandaag naar Knoal (voor de Hollanders: Stadskanaal) geweest. Een groot evenement over buitenkoken. Lekker gegeten, leuke dingen gezien, biertjes gekocht voor thuis (want tja... rijdend erheen). Zeker voor herhaling vatbaar! Alleen ga ik dan een paar dagen en boek ik gewoon een plekje op de camping
Vroeg op ..zo heerlijk dan heb je wat aan je dag
Kwart over 6 op het station, helemaal klaar om aan de slag te gaan, kwam het bericht 'we blijven vandaag thuis'
Zit aan de koffie, heb al een stukje gefietst èn een frisse neus gehaald .. allemaal ruim voor 7uur
Kwart over 6 op het station, helemaal klaar om aan de slag te gaan, kwam het bericht 'we blijven vandaag thuis'
Zit aan de koffie, heb al een stukje gefietst èn een frisse neus gehaald .. allemaal ruim voor 7uur
-
hannabelgje
- 5-sterren

Klinkt goed Ronald, mijn lief zou jaloers zijn geweest, buiten koken en bier, perfecte combi.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Kom net Pippa uit het bos...
Met de fiets op pad gegaan,die ergens neergezet en gewandeld. Het bos hadden we voor onszelf. Toen Pippa naast de fiets laten lopen naar het losloopgebied. Daar los, ik fietsen en zij keihard mee rennen. Daar heeft ze me toch een lol in!
Nu samen op de bank,zij in haar mandje en ik onder een kleedje...heerlijk zo...
Met de fiets op pad gegaan,die ergens neergezet en gewandeld. Het bos hadden we voor onszelf. Toen Pippa naast de fiets laten lopen naar het losloopgebied. Daar los, ik fietsen en zij keihard mee rennen. Daar heeft ze me toch een lol in!
Nu samen op de bank,zij in haar mandje en ik onder een kleedje...heerlijk zo...
BraafToo schreef: ma 03 okt 2022, 06:56 Vroeg op ..zo heerlijk dan heb je wat aan je dag![]()
Zit aan de koffie, heb al een stukje gefietst èn een frisse neus gehaald .. allemaal ruim voor 7uur![]()
Haha , ja dat vinden ze best leuk hezurca schreef: ma 03 okt 2022, 11:25 Kom net Pippa uit het bos...
Nu samen op de bank,zij in haar mandje en ik onder een kleedje...heerlijk zo...![]()
Om hem nog een handje te helpenhannabelgje schreef: ma 03 okt 2022, 08:04 Klinkt goed Ronald, mijn lief zou jaloers zijn geweest, buiten koken en bier, perfecte combi.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk....
Wordt vervolgd

Wordt vervolgd
Toen ik dat hier vorig jaar hier zei had ik net een positieve zwangerschapstestKim_S schreef: ma 03 okt 2022, 19:44 Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk....![]()
Wordt vervolgd![]()
![]()
![]()
Uhhhh, neeKaela schreef: ma 03 okt 2022, 19:57 Toen ik dat hier vorig jaar hier zei had ik net een positieve zwangerschapstest![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Oooooow nou word ik nieuwsgierig. Maar nee… ik denk niet dat we al buren gaan worden
Nee, wij worden nog geen burenSiberienne schreef: ma 03 okt 2022, 20:50 Oooooow nou word ik nieuwsgierig. Maar nee… ik denk niet dat we al buren gaan worden![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Jullie niet, nee.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Jullie wel dan?