Ooit wel, denk ik. Maar ik weet nog niet wanneer.
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
Was wel fijn geweest als de baas dat eerder had laten wetenToo schreef: ma 03 okt 2022, 06:56 Vroeg op ..zo heerlijk dan heb je wat aan je dag![]()
Kwart over 6 op het station, helemaal klaar om aan de slag te gaan, kwam het bericht 'we blijven vandaag thuis'
Zit aan de koffie, heb al een stukje gefietst èn een frisse neus gehaald .. allemaal ruim voor 7uur![]()
RonaldRonald schreef:
Om hem nog een handje te helpen![]()
Je houdt ons wel in spanning zo!!!
- CindyMayella
- 5-sterren

Gister naar de gyn geweest (meer dan jaar geleden geweest, men was me vergeten
)… Hoef niet meer terug!!!!! 7 jaar geleden begon de ellende op die afdeling… 7 jaar later eindigt het daar ook…. Zou het kloppen: 7 magere jaren, daarna 7 jaar goede jaren?????
-
hannabelgje
- 5-sterren

Super!CindyMayella schreef:Gister naar de gyn geweest (meer dan jaar geleden geweest, men was me vergeten)… Hoef niet meer terug!!!!! 7 jaar geleden begon de ellende op die afdeling… 7 jaar later eindigt het daar ook…. Zou het kloppen: 7 magere jaren, daarna 7 jaar goede jaren?????
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
In ieder geval een paar weken per jaar
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een fijn nieuws zeg en ik hoop het dat je nu 7 goede jaren krijgt. [emoji8]CindyMayella schreef:Gister naar de gyn geweest (meer dan jaar geleden geweest, men was me vergeten)… Hoef niet meer terug!!!!! 7 jaar geleden begon de ellende op die afdeling… 7 jaar later eindigt het daar ook…. Zou het kloppen: 7 magere jaren, daarna 7 jaar goede jaren?????
Goed nieuws Cindy, fijn!CindyMayella schreef: di 04 okt 2022, 20:28 Gister naar de gyn geweest (meer dan jaar geleden geweest, men was me vergeten)… Hoef niet meer terug!!!!! 7 jaar geleden begon de ellende op die afdeling… 7 jaar later eindigt het daar ook…. Zou het kloppen: 7 magere jaren, daarna 7 jaar goede jaren?????
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ohhh, dat hebben wij helemaal gemist! En het is hier nog wel om de hoek. Wat was het precies? Klinkt gezellig!Ronald schreef: zo 02 okt 2022, 18:49 Fijn Hanna! En nu maar hopen dat deze niet met de Franse slag gebouwd is![]()
Eigen momentje: vandaag naar Knoal (voor de Hollanders: Stadskanaal) geweest. Een groot evenement over buitenkoken. Lekker gegeten, leuke dingen gezien, biertjes gekocht voor thuis (want tja... rijdend erheen). Zeker voor herhaling vatbaar! Alleen ga ik dan een paar dagen en boek ik gewoon een plekje op de camping![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Dat zijn de betere berichten!CindyMayella schreef: di 04 okt 2022, 20:28 Gister naar de gyn geweest (meer dan jaar geleden geweest, men was me vergeten)… Hoef niet meer terug!!!!! 7 jaar geleden begon de ellende op die afdeling… 7 jaar later eindigt het daar ook…. Zou het kloppen: 7 magere jaren, daarna 7 jaar goede jaren?????
- -Annemarie-
- 5-sterren

Was al een week aan het zoeken. 
Het was het Northern Fires Outdoor Food Festival. Op de camping aan de Spoorstraat.-Annemarie- schreef: wo 05 okt 2022, 11:17 Ohhh, dat hebben wij helemaal gemist! En het is hier nog wel om de hoek. Wat was het precies? Klinkt gezellig!
En ja... ik heb nog naar jullie gezwaaid
- -Annemarie-
- 5-sterren

Zwaait -verlaat- terug.Ronald schreef: wo 05 okt 2022, 15:31 Het was het Northern Fires Outdoor Food Festival. Op de camping aan de Spoorstraat.
En ja... ik heb nog naar jullie gezwaaid![]()
Het staat op de kalender voor volgend jaar!
Na behoorlijk wat natte dagen is het nu sinds een weekje redelijk tot goed weer.
Wel is het heel goed merkbaar dat de herfst begonnen is: het groen raakt in verval en de ochtendmist begint boven de velden te verschijnen. Maar ‘s avonds is het ook prachtig!
Wel is het heel goed merkbaar dat de herfst begonnen is: het groen raakt in verval en de ochtendmist begint boven de velden te verschijnen. Maar ‘s avonds is het ook prachtig!
Wat een mooi plekje!MillyMol schreef: vr 07 okt 2022, 20:36 Na behoorlijk wat natte dagen is het nu sinds een weekje redelijk tot goed weer.
Het schaatsseizoen begint weer. Afgelopen zaterdag nieuwe schaatsen gehaald voor David en vanavond heeft hij ze voor het eerst uitgeprobeerd. Hij was helemaal enthousiast. Zo leuk om te zien!