Welkom in het BP-café!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Welkom in het BP-café!

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Siberienne schreef: ma 17 okt 2022, 19:41 Zou er een markt zijn voor rompertjes met die tekst? ‘Niet schudden voor gebruik’
;D ;D ;D
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Ronald schreef: ma 17 okt 2022, 17:31 De stoute schoenen aangetrokken. Social deal, 3-daagse bootreis naar Noorwegen voor twee personen (één dag heen, één dag Noorwegen en één dag terug, maar goed). En ik ga lekker in mijn uppie!
Gaaf Ronald, veel plezier!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Gisteravond alsnog een dikke reactie op de provocatietest. Alsof we terug geslingerd werden in de tijd, die manier van huilen is echt hartverscheurend.
Gelukkig kalmeerde ze halverwege de nacht en hebben we alle drie nog wat kunnen slapen. Ze is na de ochtendfles ook weer snel in slaap gevallen.

Als alles klopt (ergens ben ik als de dood dat we het allemaal verkeerd zien, al kan dat bijna niet) dan heeft ze een vertraagde allergie. Ik heb gelezen dat ze daar het beste overheen groeien, maar weet niet of dat klopt. Allemaal dingen om na te vragen als het bevestigd wordt.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ronald schreef: ma 17 okt 2022, 17:31 De stoute schoenen aangetrokken. Social deal, 3-daagse bootreis naar Noorwegen voor twee personen (één dag heen, één dag Noorwegen en één dag terug, maar goed). En ik ga lekker in mijn uppie!
Wat leuk Ronald :) geniet er maar van
En we willen natuurlijk wel foto's zien
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Kaela schreef: di 18 okt 2022, 07:31 Gisteravond alsnog een dikke reactie op de provocatietest. Alsof we terug geslingerd werden in de tijd, die manier van huilen is echt hartverscheurend.
Gelukkig kalmeerde ze halverwege de nacht en hebben we alle drie nog wat kunnen slapen. Ze is na de ochtendfles ook weer snel in slaap gevallen.

Als alles klopt (ergens ben ik als de dood dat we het allemaal verkeerd zien, al kan dat bijna niet) dan heeft ze een vertraagde allergie. Ik heb gelezen dat ze daar het beste overheen groeien, maar weet niet of dat klopt. Allemaal dingen om na te vragen als het bevestigd wordt.
O jeetje, wat een narigheid, het arme wurm :'(

Veel plezier Ronald, dat doe je goed!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Hopelijk komt er dan eindelijk duidelijkheid Karin.
Ik had em voorbij zien komen Ronald. Lijkt me heerlijk. Ff ertussenuit en lekker bootje varen. Geniet ervan!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Onder het mom : 'goed voor de vitamientjes' procrastineer ik vol overgave ;D
Balkon, kopje thee, neus in de zon , boek ..
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Gelijk heb je. Morgen is er weer een dag :)
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

dinky89 schreef: ma 17 okt 2022, 18:34 Gewoon even nieuwsgierig, is dat van Eemshaven naar Kristiansand? In dat geval is 1 dag Noorwegen behoorlijk kort, 10 uur aankomst en 15:30 weer vertrekken toch?
Ja, dat klopt wel. En ach... ik weet dat het allemaal wat krap is, maar ik ben de laatste 5 jaar niet echt op vakantie geweest. En ik zag dit voorbij komen en dacht "waarom niet?" :biggrin2:

Als het niets is, is er geen man overboord (drumroll) en ga ik nog eens wat anders doen. En dit is ook een beetje van het stoppen met roken geld. Leuke dingen doen. Voor me, myself and I.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ik denk dat je in die tijd ook wel voldoende van Kristiansand kan zien ;) Ik hoop wel dat je op de boot betere live muziek hebt dan wij hadden :biggrin2:
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Siberienne schreef: ma 17 okt 2022, 19:41 Zou er een markt zijn voor rompertjes met die tekst? ‘Niet schudden voor gebruik’
;D ;D ;D
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Leuk, Ronald! :)
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Voor wie de kachel al aan heeft; hij kan wel weer uit:
DFE4E127-6C27-4661-87EC-2C2029D7ACBE.png
:o :o :o Ik hoop toch echt dat dit een foutje is want voor de natuur zou dat een ramp zijn.
Lekker buiten zitten is er niet bij gelet op de wind:
8127D36C-A75D-443B-9FA6-299D497389BF.png
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

1 aprilgrap op het verkeerde moment?

Dat kan toch echt niet...

Wordt bij mij toch ook niet voorspeld hoor.
Gewoon meer van hetzelfde als de voorbije weken. En daar kan ik prima mee leven voor oktober.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Zelf gebruik ik buienalarm en die geeft toch duidelijk meer regen aan en lagere temperaturen. Zal dus ergens een foutje zitten in de analyses van buienradar :biggrin2:
Eigenlijk hoop ik op stevige regen en harde wind om te kijken of de kozijnen nu daadwerkelijk waterdicht zijn afgewerkt gisteren ::)

Plaats reactie