Even voorstellen

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

Even voorstellen

Pepper64
1-ster
1-ster

Even voorstellen

Bericht door Pepper64 »

Hallo allemaal.
Sinds 3,5e week ben ik het nieuwe baasje van Pepper.
Onze Spaanse kruising reu van 16 mnd die ik leerde kennen tijdens het honden uitlaten in het asiel bij ons in de gemeente. Ik zag hem onmiddellijk helemaal zitten maar manlief wilde géén hond meer......Tot mijn stomme verbazing zat Pepper na 3 weken nog steeds in het asiel en toen bleek dat je een hond 1 week op proef mocht hebben. Heb ik de stoute schoenen aangedaan en hem opgehaald.
We zijn nu ruim 3 weken verder en de man die géén hond meer wilde, neemt hem nu gezellig op schoot naast de houtkachel :biggrin2: As usual ::)
Kortom Pepper mag blijven en hij is helemaal ingeburgerd.
Ooit begonnen met BARF toen ik een Corgi had, daarna hebben er nog 2 schoothonden en een kat van meegesmuld, en nu dus Pepper. Hij is het duidelijk nog niet gewend en moet erg aan de structuur wennen. Ook moet hij nog een paar kilootjes aankomen en heb ik hem voor de zekerheid toch een keer ontwormd en getest op Giardia vanwege dunne ontlasting. Test was negatief. Nu staat hij een paar dagen op gekookte kip met rijst en morgen ga ik dat met kleine beetjes KVV bijmengen in de hoop dat hij de smaak te pakken krijgt en zijn darmflora hopelijk wil verbeteren. De kefir is al in de maak en yoghurt vind hij heerlijk. Daar heb ik vandaag een tl heilerde doorheen geroerd. Hij had vorige week geen idee wat hij met een stukje kipkarkas aan moest. Ik ben zeer benieuwd wanneer hij net zo'n bloeddorstige Barfer als onze schoothond van bijna 3kg wordt.....
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Lizzy »

Hallo Pepper64, welkom op Barfplaats! Wat leuk dat je je voorstelt! We willen heel graag een fotootje zien van Pepper :) . Veel plezier op het forum en stel je vragen gerust.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Welkom hier op Barfplaats, wat leuk dat je je even voorstelt. Lizzy schreef het al, maar een foto zijn we altijd blij mee, ben benieuwd hoe jouw Pepper er uit ziet.
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Welkom hier en wat een geluk voor Pepper dat hij een nieuw thuis heeft gevonden. Dat barfen gaat vast nog wel lukken!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Welkom op BP
En ja hoor , we zijn dol op foto's :D
Pepper64
1-ster
1-ster

Bericht door Pepper64 »

Ik moet weer even uitzoeken hoe het plaatsen van foto's ook al weer werkt op een forum. Is zo lang geleden sinds ik dat gedaan heb.. Nog ergens een gebruiksaanwijzing te vinden?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Pepper64 schreef: ma 17 okt 2022, 16:46 Ik moet weer even uitzoeken hoe het plaatsen van foto's ook al weer werkt op een forum. Is zo lang geleden sinds ik dat gedaan heb.. Nog ergens een gebruiksaanwijzing te vinden?
Welkom!

Hier staat info over het gebruik; viewtopic.php?f=16&t=125580
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Welkom in dit fantastische forum
En wat goed weer een diertje gered
Too
5-sterren
5-sterren