Wijzig foto vraag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wijzig foto vraag
Dankjewel Doranto 
Graag gedaan
Zie je het nieuwe onderschrift nu wel, of nog steeds de oude?
Zie nog de oudedoranto schreef: zo 23 okt 2022, 11:05 Graag gedaan![]()
Heb ook opnieuw ingelogd maar helpt niet
Dat is eigenlijk een foutje in de configuratie van deze website. De website server is waarschijnlijk zo geconfigureerd dat hij maar 1 keer in de zoveel tijd een nieuw plaatje opvraagt en in de tussentijd het plaatje uit zijn eigen cache gebruikt. Maar de beheerder kan dat alleen wijzigen als hij zelf de controle heeft over de server.
Voor nu kun je het forceren door op de laptop Ctrl F5 in te drukken. Op je telefoon weet ik niet hoe dat moet.
Als je afwacht komt het na verloop van tijd normaal gesproken vanzelf goed. Het hangt dan af van de tijd hoelang het geldig blijft op de server.
Voor nu kun je het forceren door op de laptop Ctrl F5 in te drukken. Op je telefoon weet ik niet hoe dat moet.
Als je afwacht komt het na verloop van tijd normaal gesproken vanzelf goed. Het hangt dan af van de tijd hoelang het geldig blijft op de server.
Laatst gewijzigd door doranto op zo 23 okt 2022, 13:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik zie al het nieuwe onderschrift. Het lijkt er dus inderdaad op wat Doranto zegt: server cache.
Lost zich vanzelf op.
Lost zich vanzelf op.
Ik zie hem nu ookdoranto schreef: zo 23 okt 2022, 11:21 Dat is eigenlijk een foutje in de configuratie van deze website. De website server is waarschijnlijk zo geconfigureerd dat hij maar 1 keer in de zoveel tijd een nieuw plaatje opvraagt en in de tussentijd het plaatje uit zijn eigen cache gebruikt. Maar de beheerder kan dat alleen wijzigen als hij zelf de controle heeft over de server.
Mooi geworden hoor
Heel erg bedankt
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O, hij is inderdaad weer leuk geworden! Mooie knuffels heb je, kiara!
Dankjewel paar minder helaasAnne in Zweden schreef: ma 24 okt 2022, 01:12 O, hij is inderdaad weer leuk geworden! Mooie knuffels heb je, kiara!