Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Poeh wat heftig dit. Hopelijk komt er nu snel verbetering. Heel veel sterkte! :bigarmhug:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Holymoly Karin en meneer, wat zijn jullie sterk. Zo opkomen voor jullie meisje, en zorgen dat jullie gehoord worden, ondanks slaaptekort en wanhoop. Petje af.
Hopelijk gaat het nu snel beter, dikke knuffel! :-*
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Wat een rollercoaster. Ze zijn zo hulpeloos en kwetsbaar .... en voor jullie zo slopend , je maakt je zorgen , je raakt oververmoeid ...
Ik hoop met heel mijn hart dat men nu doorpakt

Sterkte :-* :-*
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Ach Karin, wat heftig dat jullie meisje is opgenomen zeg, vreselijk dat het zover moet komen.
Ik hoop dat ze nu wel goed gaan kijken en een fijne oplossing voor jullie haar hebben. Veel sterkte.
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

Kaela schreef: ma 24 okt 2022, 11:51 Dank je wel Ina. Het hakt er inderdaad in.

Gistermiddag wisten we het niet meer. Ze bleef maar huilen en we waren door onze mogelijkheden om haar te helpen heen. Er is een grens aan hoeveel je rond kunt lopen en hoe lang je wakker kan blijven. Ze is opgenomen en ze heeft tot vannacht drie uur alles laten zien waar we mee kampen. De arts heeft nu eindelijk dezelfde vermoedens als ons. Ze gaan vandaag van alles checken en bespreken en dan komt er een plan van aanpak.
Ach toch, dat arme kleine frutseltje :'( .... je zo slecht voelen en geen mogelijkheid hebben om de wereld om je heen te vertellen wat je voelt/ervaart....zo in-verdrietig om mee te moeten maken en je zo machteloos te moeten voelen als ouder.
Maar goed dat jullie hebben doorgepakt, ziekenhuis is niet leuk voor geen van de partijen, maar gelukkig bestaan ze en hopelijk kunnen ze ergens een vinger op gaan leggen en een gerichte aanpak opzetten om je meisje te helpen.

Nogmaals veel sterkte en succes, dikke knufel voor jullie :bigarmhug:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Het sneeuwt! De vlokjes zijn nog piepklein en ik kan de afzonderlijke vlokken tellen, maar toch. :D Vannacht was het al -6 graden, en hoewel het de komende dagen wel weer boven nul wordt, gaan we straks de kipjes naar het winterhok overbrengen. Nog twee maanden tot kerstmis! ;D
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Anne in Zweden schreef: ma 24 okt 2022, 14:09 Het sneeuwt! De vlokjes zijn nog piepklein en ik kan de afzonderlijke vlokken tellen, maar toch. :D Vannacht was het al -6 graden, en hoewel het de komende dagen wel weer boven nul wordt, gaan we straks de kipjes naar het winterhok overbrengen. Nog twee maanden tot kerstmis! ;D
*Googelt meteen even voor nieuwe winterbanden* :biggrin2:
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

Anne in Zweden schreef: ma 24 okt 2022, 14:09 Het sneeuwt! De vlokjes zijn nog piepklein en ik kan de afzonderlijke vlokken tellen, maar toch. :D Vannacht was het al -6 graden, en hoewel het de komende dagen wel weer boven nul wordt, gaan we straks de kipjes naar het winterhok overbrengen. Nog twee maanden tot kerstmis! ;D
:sneeuwpop: :cold: :sneeuwpop: :cold: :sneeuwpop: :cold: .....wij willen ook :D
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Ina schreef: ma 24 okt 2022, 15:25 :sneeuwpop: :cold: :sneeuwpop: :cold: :sneeuwpop: :cold: .....wij willen ook :D
Nou wij niet hoor! :cold:
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Karin wat bevinden jullie je met zijn drieën in een ellendige situatie...
Ik hoop heel hard dat jullie nu gehoord worden en dat zich er er snel duidelijk wordt wat er met jullie meiske aan de hand is en dat er een oplossing is :-*
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

'fijn' dat ze nu in het ziekenhuis ook hebben kunnen zien waar jullie tegenaan lopen Karin! Ik duim dat er nu dan ook plan komt dat goed aanslaat zodat jullie meisje zich weer fijner gaat voelen :-*

Hier vandaag bij een overleg onderwerp aangesneden waardoor ik een heel fijn gesprek kreeg met collega waarbij zij mij ook fijne tips kon geven :) onderwerp waar het overleg eigenlijk over zou gaan raakte daardoor wel ondergesneeuwd maar dit was wel zo waardevol :)
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Kaela schreef: ma 24 okt 2022, 11:51 Dank je wel Ina. Het hakt er inderdaad in.

Gistermiddag wisten we het niet meer. Ze bleef maar huilen en we waren door onze mogelijkheden om haar te helpen heen. Er is een grens aan hoeveel je rond kunt lopen en hoe lang je wakker kan blijven. Ze is opgenomen en ze heeft tot vannacht drie uur alles laten zien waar we mee kampen. De arts heeft nu eindelijk dezelfde vermoedens als ons. Ze gaan vandaag van alles checken en bespreken en dan komt er een plan van aanpak.
Ach Karin, wat een verschrikkelijke situatie! :'( Dat het dan zóver moet komen voordat je gehoord en gezien wordt. Ik wens jullie heel veel sterkte, en hoop dat het plan van aanpak gaat brengen wat jullie nodig hebben. :bigarmhug:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik hoop ook dat er inmiddels een goed plan is, en dat jullie daarmee weer naar huis kunnen.

Ik heb een aquariumpje :D met nu zelfs al twee vissen erin, die zaten erbij. Het is mijn bedoeling dat er garnaaltjes in komen.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Dank jullie wel allemaal. Na een lange dag hebben we iets meer antwoorden. Er zat geen melk in de test vorige week. Dus wat er nu speelt is iets anders. Morgen gaan we een open provocatie doen, dus dan krijgt ze koemelk en gaan we zien hoe ze reageert. Daaromheen puzzelen we de rest bij elkaar. Voor nu is ze enorm opgeknapt met pijnstilling, wat natuurlijk wel een enorme bevestiging is dat er echt iets in dat lijfje niet goed zit. Dit is geen gedrag, geen reactie op iets wat wij doen, geen overprikkeling. En daar zijn ze nu eindelijk echt van doordrongen.

We hebben haar vandaag makkelijk in slaap gekregen, in haar bedje weg kunnen leggen. De schoonmaak kwam en ze werd niet wakker, de arts en verpleegkundige liep in en uit en ze bleef slapen. Een groter verschil met hoe het de afgelopen tijd ging kun je niet hebben. Als ik een keer diep adem haalde werd ze al wakker, bij wijze van.

Morgen wordt een spannende dag. We zijn nu thuis om te slapen, morgenvroeg er snel weer heen.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

En ik wil nog even zeggen dat jullie medeleven me echt heel erg goed doen. Dat hoort absoluut in dit topic thuis, want het geeft echt heel veel steun. Dank jullie wel.

Plaats reactie