Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Shoarma van oesterzwam, met sla en knoflooksaus
Oh shoarma. Daar zou ik wel zin aan hebben. Maar dan de vette, slechte variant. Met zoveel knoflooksaus dat zelfs Nina vannacht niet naast me wil liggen.
Het wordt hier bloemkool waarschijnlijk. Als meneer zin heeft om te koken, want ik lig al de hele dag met energie nul op de bank.
Stamppot zuurkool met daarbij wat zelfgemaakte appelmoes
Kaela schreef: zo 06 nov 2022, 16:37 Oh shoarma. Daar zou ik wel zin aan hebben. Maar dan de vette, slechte variant. Met zoveel knoflooksaus dat zelfs Nina vannacht niet naast me wil liggen.
Het wordt hier bloemkool waarschijnlijk. Als meneer zin heeft om te koken, want ik lig al de hele dag met energie nul op de bank.
Ik hoop dat meneer Kaela lekker bloemkool voor je maakt
Hahaha Nina is gered, we hebben heerlijk kaasfondu gehad. Nina heeft een hele goede dag, heeft heerlijk in haar wipstoeltje er bij gezeten en we kunnen zo stankvrij naar bedje
- CindyMayella
- 5-sterren

Vandaag uit eten geweest met een collega voor mn verjaardag gister: sushi… Gister: brunch met mn dochters en uit eten met een date voor mn verjaardag: Grieks….. Echt jarig 
Gisteren paprika-zoete aardappelsoep en een Turks brood dat ik had gevuld met pesto en mozzarella.
Vandaag fish and chips, geserveerd door een robot.
Vandaag fish and chips, geserveerd door een robot.
- Charlie Angel
- Moderator
Nog van harte gefeliciteerd, klinkt als een super dag! [emoji8]CindyMayella schreef:Vandaag uit eten geweest met een collega voor mn verjaardag gister: sushi… Gister: brunch met mn dochters en uit eten met een date voor mn verjaardag: Grieks….. Echt jarig [emoji3059]
Nog van harte gefeliciteerd Cindy!
Ook van mij nog gefeliciteerd! 
Het boek Lekker Gesmeerd vanmorgen besteld
Het boek Man.Eat.Plant op mijn verlanglijstje gezet
De Minimalist Baker onder mijn favorieten gezet. En me gelijk bedacht dat ik een hele tijd terug heel enthousiast over Ooh My Pie was dus die ook weer opgezocht
Ooh en de shoarma van oesterzwam heb ik genoteerd! Klinkt lekker
Het boek Man.Eat.Plant op mijn verlanglijstje gezet
De Minimalist Baker onder mijn favorieten gezet. En me gelijk bedacht dat ik een hele tijd terug heel enthousiast over Ooh My Pie was dus die ook weer opgezocht
Ooh en de shoarma van oesterzwam heb ik genoteerd! Klinkt lekker
Vandaag was het een soort van kliekjesdag. Ik heb vanmiddag weer een nieuwe box gehaald, maar ik had van de afgelopen week nog wat prei, kool, pastinaak en venkel over, dus dat maar eerst even opgemaakt.
Prei, kool en pastinaak klaargemaakt als gemengde groenten met wat kerrie. Van de venkel een salade gemaakt met sinaasappel en rozijn en sinaasappel-mosterddressing. En dan ovenaardappeltjes erbij.
Prei, kool en pastinaak klaargemaakt als gemengde groenten met wat kerrie. Van de venkel een salade gemaakt met sinaasappel en rozijn en sinaasappel-mosterddressing. En dan ovenaardappeltjes erbij.
Het lukte me niet om het echt knapperig te bakken, misschien lag dat aan mijn bakskillsEl_Kato schreef: ma 07 nov 2022, 20:47 Het boek Lekker Gesmeerd vanmorgen besteld![]()
Het boek Man.Eat.Plant op mijn verlanglijstje gezet![]()
De Minimalist Baker onder mijn favorieten gezet. En me gelijk bedacht dat ik een hele tijd terug heel enthousiast over Ooh My Pie was dus die ook weer opgezocht![]()
Ooh en de shoarma van oesterzwam heb ik genoteerd! Klinkt lekker![]()
Verder was het erg lekker, maar wat is nou niet lekker met sissende knoflooksaus
Gegrilde groenten met pasta en feta.
Aardappelpuree met een ragout gemaakt van kastanjechampignons, oesterzwammen, ui, knoflook, peterselie, tomaat en cannelinibonen. Met geraspte kaas en geroosterde regenboogwortelen.