Update Nina was: Mag ik jullie voorstellen aan
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Update Nina was: Mag ik jullie voorstellen aan
Die is fout genoeg om leuk te zijn! 
Die is leuk!Kaela schreef: vr 25 nov 2022, 07:17 Oke, ik beloof het elfenpakje niet meer te kopen. Ik heb deze alsnog te pakken gekregen![]()
21BA9B14-AADF-436C-A063-3B71DC58E2C5.png
Ik heb zo zin om haar daarin naar de opvang te brengen
Ik vind m nog net kunnen
Nee hoor , best leuk . En beter dan een jurkje lijkt me
Nee hoor , best leuk . En beter dan een jurkje lijkt me
- pearlsofpassion
- Moderator
M'n neefje van 6 mocht ook eens zelf een trui kiezen. Koos hij een kersttrui. 
Tja, zei m'n zus, dan maar een hele winter kerst he.
Tja, zei m'n zus, dan maar een hele winter kerst he.
O maar die is wèl verantwoord hoor
Leuk leuk
Leuk leuk
Oke, ik durf het nu hardop te zeggen. We zitten op dag 10 na de start van de maagzuurremmers en Nina heeft geen enkele slechte dag meer gehad!
Gewoon geen enkele.
Dit is sinds ze geboren is nog nooit gebeurd, zo lang en zo goed. Ze is vrolijk, de hele dag door. Normaal was het vanaf einde middag aanpoten om haar de laatste uren van de dag door te krijgen. Nu zit ze begin van de avond nog een uur in haar wipstoel plezier te maken. Of valt ze gewoon normaal in slaap voor nog een tukkie voor het slapen gaan. En dan is ze van de week ook nog snipverkouden met koorts en alles geweest. Daar werd ze ook niet minder van, ze vond alleen de verstopte neus hinderlijk.
Ik ben zo blij dat ik doorgezet heb! En dat nu ook duidelijk is dat het echt de reflux is waar ze zoveel pijn van had. Geen andere enge dingen, geen complexe puzzel. Gewoon maagzuur en daar doen we nu wat aan. En ik vind het heel spannend of de medicijnen zo goed zullen blijven helpen, maar dat zo normaal gesproken wel zo moeten zijn. Dus dat is even vertrouwen krijgen en dat alle ellende wat gaat slijten. We genieten ons in ieder geval te pletter van ons vrolijke, lieve meisje!
Gewoon geen enkele.
Dit is sinds ze geboren is nog nooit gebeurd, zo lang en zo goed. Ze is vrolijk, de hele dag door. Normaal was het vanaf einde middag aanpoten om haar de laatste uren van de dag door te krijgen. Nu zit ze begin van de avond nog een uur in haar wipstoel plezier te maken. Of valt ze gewoon normaal in slaap voor nog een tukkie voor het slapen gaan. En dan is ze van de week ook nog snipverkouden met koorts en alles geweest. Daar werd ze ook niet minder van, ze vond alleen de verstopte neus hinderlijk.
Ik ben zo blij dat ik doorgezet heb! En dat nu ook duidelijk is dat het echt de reflux is waar ze zoveel pijn van had. Geen andere enge dingen, geen complexe puzzel. Gewoon maagzuur en daar doen we nu wat aan. En ik vind het heel spannend of de medicijnen zo goed zullen blijven helpen, maar dat zo normaal gesproken wel zo moeten zijn. Dus dat is even vertrouwen krijgen en dat alle ellende wat gaat slijten. We genieten ons in ieder geval te pletter van ons vrolijke, lieve meisje!
Wat een goed nieuws! Super zeg
Dat lijkt me nu echt je te pletter genieten.
Ik durfde het al niet te vragen hoe het ging maar nu kom je er zelf al mee
Wat enorm fijn dat ze nu al zo'n tijd happy is
Wat enorm fijn dat ze nu al zo'n tijd happy is
- Charlie Angel
- Moderator
Wat ontzettend fijn zeg, geniet van jullie happy meisje. [emoji8]
Wat fijn zeg ! Ben blij voor jullie 
Wat een fijn bericht zeg! En inderdaad goed dat je doorgepakt hebt! Stoere vrouw 
Wat een goed nieuws dat het nu al een dikke week gewoon goed gaat. Super voor Nina en voor jullie!
En die kerstoutfit is hardstikke leuk
En die kerstoutfit is hardstikke leuk
Wat ontzettend fijn om te lezen, ben blij voor jullie 
- pearlsofpassion
- Moderator
Wat heerlijk! 
Dat klinkt echt wel als een droom..
Geniet ervan!
Dat klinkt echt wel als een droom..
Geniet ervan!