Biscuit - met grote snelheid verlamt aan het raken, zonder pijn
Moderator: Lizzy
Re: Biscuit - met grote snelheid verlamt aan het raken, zonder pijn
Ja, nou is Bisq natuurlijk echt een kleintje maar Sjoerd is een flinke knaap geworden. Hij weegt 35 kg schoon aan de haak. En het is 35 kg liefde (en power) die jongen 
Die uien zijn scherp zeg:

- Charlie Angel
- Moderator
Hoe gaat het met Biscuit vandaag? [emoji8]
Ahh, dank je lieverd!
Ja, het ging heel goed. Totdat ze daarnet van de trap (van de keuken naar de tuin) rende
. Leo dacht dat het Fritzi was (Biscuit kwam ook als een raket aangerend). Maar da was dus nie
. Ze ging daarna gelijk weer door d'r achterpootjes. Pfft. Ze ligt nu te slapen. Ik hoop op een wonder....
Ja, het ging heel goed. Totdat ze daarnet van de trap (van de keuken naar de tuin) rende
Nou he, scherp he!
Ach wat is dat nou rot , dat ze dacht ook ff in volle vaart de trap af te kunnen rennen.
Hopelijk valt het mee en heeft een slaapje haar goed gedaan.
Wel mooi dat de behandeling haar goed gedaan heeft.
Ik hoop en duim heeeeel hard dat de volgende behandeling weer hoed aan gaat slaan.
Hopelijk valt het mee en heeft een slaapje haar goed gedaan.
Wel mooi dat de behandeling haar goed gedaan heeft.
Ik hoop en duim heeeeel hard dat de volgende behandeling weer hoed aan gaat slaan.
Wat schrikken. Ik hoop dat ze goed slaapt en daarna weer steviger is. En dat de volgende behandeling snel is en weer zo goed werkt!!
Dat hoop ik ook!sam28 schreef: za 03 dec 2022, 20:16![]()
![]()
![]()
Wat schrikken. Ik hoop dat ze goed slaapt en daarna weer steviger is. En dat de volgende behandeling snel is en weer zo goed werkt!!![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Hopelijk heeft ze daar geen pijn door. Mooi natuurlijk dat ze zo lekker enthousiast was, maar handig is het niet. Maar leg haar dat maar eens uit.
Ik hoop echt dat ze na het slaapje niet meer last heeft. Een dikke knuffel voor haar. [emoji8]
Ik hoop echt dat ze na het slaapje niet meer last heeft. Een dikke knuffel voor haar. [emoji8]
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hoe gaat het nu met je biskwietje? Ik hoop dat het avontuur van gisteren geen nare gevolgen heeft gehad. 
Ik vond haar woensdag beter. Maar voor het traploop-incident vond ik haar al weer iets minder (vrijdag). En vandaag is ze eigenlijk gelijk aan vrijdag dus ik geloof niet dat het incident gevolgen heeft gehad. Pfft.
Het is natuurlijk ook niet voor niks dat jullie een lijstje aan herhalingsafspraken hebben staan.
Voor nu denk ik dat jullie je handjes mogen samenknijpen met het enorme effect wat die ene behandeling al heeft gehad.
En ze is nu nog altijd beter als voor de behandeling, dus die winst hebben jullie al.
En zoals met alles, soms is het 3 stappen vooruit en 2 terug..... hopelijk mag de volgende behandeling weer een paar flinke stappen opleveren (die ietsjes langer blijven hangen
)
Voor nu denk ik dat jullie je handjes mogen samenknijpen met het enorme effect wat die ene behandeling al heeft gehad.
En ze is nu nog altijd beter als voor de behandeling, dus die winst hebben jullie al.
En zoals met alles, soms is het 3 stappen vooruit en 2 terug..... hopelijk mag de volgende behandeling weer een paar flinke stappen opleveren (die ietsjes langer blijven hangen
Jeetje, wat een verhaal zeg, ik lees het nu pas allemaal. Toch nog even over een rolstoel.......ik heb een herder gekend die in een rolstoel liep en die heeft dat nog jaren gedaan. Speelde met mijn hond en rende achter ballen aan om die weer terug te brengen naar zijn vrouw. En die hond was niet zielig, integendeel.
Sterkte voor jullie!
Sterkte voor jullie!
Gelukkig!Lizzy schreef: zo 04 dec 2022, 12:43 Ik vond haar woensdag beter. Maar voor het traploop-incident vond ik haar al weer iets minder (vrijdag). En vandaag is ze eigenlijk gelijk aan vrijdag dus ik geloof niet dat het incident gevolgen heeft gehad. Pfft.
Hopelijk kan de wonderdokter haar vandaag weer stevig op de pootjes helpen
Heb veel aan jullie gedacht gisteren en hoop dat de nieuwe behandeling van gisteren weer voor wat stabiliteit heeft mogen zorgen