Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welkom in het BP-café!
Kinderen of niet . Ook jullie worden ouwe wijfen

dat mag ik hopen
- -Annemarie-
- 5-sterren

Gefeliciteerd!Ronald schreef: vr 25 nov 2022, 08:28 Ook mijn jongste zoon is nu 30... Ik word officleel een ouwe vent![]()
Twee vloerkleden besteld, drie gekregen.
Heb ik helemaal niet genoeg plek voor joh!
Heb ik helemaal niet genoeg plek voor joh!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn lief heeft vanmorgen liefdevol ontbijt voor me gemaakt. Ik wilde een broodje ei. Hij was alleen de mayo vergeten. 
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hij weet dat de kerst eraan komt, en niet Pasen?hannabelgje schreef: zo 04 dec 2022, 09:57 Mijn lief heeft vanmorgen liefdevol ontbijt voor me gemaakt. Ik wilde een broodje ei. Hij was alleen de mayo vergeten.
Volgende week is er een kerstlunch op het werk en degene met de leukste kerstoutfit wint een prijs. Ik heb besloten voor de winst te gaan.
Men neme als thema Takkie. Men neme als geheim wapen de baby mee. Baby in roze Takkie trui, ik in een rode (lekker fout!) en als kers op de taart gaat Takkie zelf natuurlijk ook mee. Ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar ik denk dat ik wel kans maak!
Men neme als thema Takkie. Men neme als geheim wapen de baby mee. Baby in roze Takkie trui, ik in een rode (lekker fout!) en als kers op de taart gaat Takkie zelf natuurlijk ook mee. Ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar ik denk dat ik wel kans maak!
- Charlie Angel
- Moderator
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Succes en ik zie graag de foto hier op bp verschijnen. [emoji23]
Haha die wordt vast wel gemaakt!Charlie Angel schreef: za 10 dec 2022, 16:27 [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Ik heb vandaag ongeadresseerd drukwerk bij iemand met een Nee Nee sticker door de bus gedaan 
Oei oei ... wat een lef 
Foei! Ontaard mensch!Kaela schreef: ma 12 dec 2022, 15:09 Ik heb vandaag ongeadresseerd drukwerk bij iemand met een Nee Nee sticker door de bus gedaan![]()
(maar ik ben er wel blij mee...