Het grote Olympisch daten topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het grote Olympisch daten topic
Oooh wat een happy einde!! Wat is je dat gegund!!!!
(ik ga morgen op date 3, veel zin in!)
(ik ga morgen op date 3, veel zin in!)
Wat heerlijk, al deze mooie verhalen over trouwen, daten, leuke dates, super leukte dates, dikke liefdes, prille liefdes, etc. Ik geniet zeer van jullie verhalen, echt prachtig!
Date 3 gehad. We hebben een plons in zee gedaan
Daarna snel afdrogen en met warme thee uit de wind gaan zitten. Was erg leuk. Lekker gewandeld ook.
Daarna ben ik blijven eten en was ik pas laat thuis.
Erg geslaagd.
De komende weken ga ik natuurlijk verhuizen en gaat zij dr baan opzeggen en een week weg, dus weten we even niet wanneer we elkaar weer gaan zien.
Daarna ben ik blijven eten en was ik pas laat thuis.
Erg geslaagd.
De komende weken ga ik natuurlijk verhuizen en gaat zij dr baan opzeggen en een week weg, dus weten we even niet wanneer we elkaar weer gaan zien.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Klinkt goed Sam!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dat lijkt me best wel brrrr...sam28 schreef: zo 18 dec 2022, 10:18 Date 3 gehad. We hebben een plons in zee gedaanDaarna snel afdrogen en met warme thee uit de wind gaan zitten. Was erg leuk. Lekker gewandeld ook.
Daarna ben ik blijven eten en was ik pas laat thuis.![]()
Erg geslaagd.
De komende weken ga ik natuurlijk verhuizen en gaat zij dr baan opzeggen en een week weg, dus weten we even niet wanneer we elkaar weer gaan zien.![]()
- CindyMayella
- 5-sterren

Fijn Sam
…..
Ik had gister een 50 jarig huwelijksfeestje (etentje) van oom en tante van mn date….. Werd dus meteen in het diepe gegooid met het ontmoeten van zn familie…. maar was erg gezellig; zn moeder kwam meteen bij me staan om me gerust te stellen…. Was heel fijn…… Daarna bij hem geslapen, al wat je slapen kunt noemen
….. En vanochtend na ontbijt en koffie een heerlijke wandeling gemaakt van een uur…… Ook fijne gesprekken gehad…. Nu thuis en nog een weekje vrij (mn vrije dagen opmaken
)….. 2de kerstdag, als zn kids naar hun moeder zijn, komt ie bij mij eten….. Oud en nieuw is nog ff een vraagteken, maar dat komt ook wel goed
…..
Ik had gister een 50 jarig huwelijksfeestje (etentje) van oom en tante van mn date….. Werd dus meteen in het diepe gegooid met het ontmoeten van zn familie…. maar was erg gezellig; zn moeder kwam meteen bij me staan om me gerust te stellen…. Was heel fijn…… Daarna bij hem geslapen, al wat je slapen kunt noemen
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wij zijn vandaag onze trouwringen uit gaan kiezen. Ivm het budget zijn we voor zilver gegaan. Het zijn prachtige ringen.
- CindyMayella
- 5-sterren

Maakt toch niet uit, zilver of goud???? Als jullie maar gelukkig zijnhannabelgje schreef:Wij zijn vandaag onze trouwringen uit gaan kiezen. Ivm het budget zijn we voor zilver gegaan. Het zijn prachtige ringen.
Wat een heerlijk bericht weer, Hanna. En zilver of goud? Ach... liefde is het belangrijkste!hannabelgje schreef: zo 18 dec 2022, 15:42 Wij zijn vandaag onze trouwringen uit gaan kiezen. Ivm het budget zijn we voor zilver gegaan. Het zijn prachtige ringen.
sam28 schreef: zo 18 dec 2022, 10:18 Date 3 gehad. We hebben een plons in zee gedaanDaarna snel afdrogen en met warme thee uit de wind gaan zitten. Was erg leuk. Lekker gewandeld ook.
Daarna ben ik blijven eten en was ik pas laat thuis.![]()
Erg geslaagd.
De komende weken ga ik natuurlijk verhuizen en gaat zij dr baan opzeggen en een week weg, dus weten we even niet wanneer we elkaar weer gaan zien.![]()
Leuke date dus
- Charlie Angel
- Moderator
Dit dus. [emoji3590]Ronald schreef: Wat een heerlijk bericht weer, Hanna. En zilver of goud? Ach... liefde is het belangrijkste!
- CindyMayella
- 5-sterren

Mijn relatie is via de app uitgemaakt…. 

Wat enorm balen Cindy
virtuele knuffel voor jou!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Getver Cindy wat stom.
Zo dan ! Wat flink
Zoiets is te verwachten van een puber , niet van een volwassen vent . Maar ja , je weet maar weer wat voor vlees je in de kuip hebt
Wat een afknapper Cindy, heel veel sterkte meis
knap ruk , net voor de feestdagen
Zoiets is te verwachten van een puber , niet van een volwassen vent . Maar ja , je weet maar weer wat voor vlees je in de kuip hebt
Wat een afknapper Cindy, heel veel sterkte meis