Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Wow!!! Die is gaaf zeg. Hééél mooi

Knap gedaan!
Super mooi gemaakt Sieberienne!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

sSiberienne schreef: wo 18 jan 2023, 16:49 Ik was echt een beetje down van het ziek zijn. En geen energie hebben. Maar heb wel mijn trui af kunnen maken en ben er nu best trots op!
5F0138BD-61E6-4CB0-A929-63F6379E8EC2.jpeg
Wauw, wat mooi! Brei je ook op bestelling?
Beterschap, Sieb. Covidje opgepikt ergens, of gewoon griepje?
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh ja hoor, deze is ook voor een vriendin, ik heb zelf truien zat en het is meer de lol van het maken. Ken je Villmarksgensere van Linka Neumann? Heb het boek gekocht. Vingers jeukenAnne in Zweden schreef: wo 18 jan 2023, 17:42 s
Wauw, wat mooi! Brei je ook op bestelling?![]()
![]()
Beterschap, Sieb. Covidje opgepikt ergens, of gewoon griepje?
Mijn covidtest was negatief, dus ik denk griep. Was echt goed beroerd, nu langzaam weer beter.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dank allen voor de complimenten 
Niet eerder van gehoord maar wat een mooie truien stan daarin. Potverdorie. Krijg bijna zin om ook weer te gaan breienSiberienne schreef: wo 18 jan 2023, 18:05 Oh ja hoor, deze is ook voor een vriendin, ik heb zelf truien zat en het is meer de lol van het maken. Ken je Villmarksgensere van Linka Neumann? Heb het boek gekocht. Vingers jeuken![]()
Mijn covidtest was negatief, dus ik denk griep. Was echt goed beroerd, nu langzaam weer beter.
Was ik niet de enige die meteen ging kijken
wat prachtig.
Petje af Siberiënne, wat een monnikenwerk het is heel mooi geworden daar mag je best trots op zijn
Petje af Siberiënne, wat een monnikenwerk het is heel mooi geworden daar mag je best trots op zijn
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
De wol die zij gebruikt (IJslandse en Noorse) is ook kriebelwol. Dat is meer voor buitenlagen dan direct op de huid. Wel fascinerend hoeveel verschillende wolsoorten er zijn!pike schreef: wo 18 jan 2023, 19:58 Niet eerder van gehoord maar wat een mooie truien stan daarin. Potverdorie. Krijg bijna zin om ook weer te gaan breienZal Malbec leuk vinden
![]()
Ben er ooit mee gestopt omdat ik altijd de kriebels kreeg van de wol.
Ik heb deze trui gebruikt in Lanolin wol van Dale, ik heb daar geen last van jeuk. En ik heb eea gebreid van alpaca wol, wat ook (bijna) geen jeuk geeft.
- Charlie Angel
- Moderator
Prachtige trui zeg! Wilde ook al vragen of je op bestelling doet. [emoji51]
Maar geen kriebelwol dan hihi.
Mijn moeder breidde altijd graag, heerlijk warm die truien. Heb er nog eentje liggen maar om de sentimentele herinnering doe ik die niet meer aan.
Maar geen kriebelwol dan hihi.
Mijn moeder breidde altijd graag, heerlijk warm die truien. Heb er nog eentje liggen maar om de sentimentele herinnering doe ik die niet meer aan.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wat een gave trui! Ik brei alleen sokken. Voor een trui heb ik het geduld niet. Ik brei die ook met wil en dat kriebelt nooit.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Thanks Siberiënne ..
weer eens volledig verdwaald in de wereld van Lopi, ijslandse truien, kleuren en patronen, prachtige reliëf breisels, etsy, haakwerken, how to , handwerken for dummies, ikwillutikwillut
Ook al heeft de ervaring geleerd dat dit soort projecten never ever af komen
weer eens volledig verdwaald in de wereld van Lopi, ijslandse truien, kleuren en patronen, prachtige reliëf breisels, etsy, haakwerken, how to , handwerken for dummies, ikwillutikwillut
Gelukje van Cera
Een eigen lekker groot, homemade,bolletjeskussen
We hadden nogal eens strijd om het kussentje dat ik gebruik voor (e-)book en tablet , waarschijnlijk komt het er straks op neer dat ik de nieuwe mag
Een eigen lekker groot, homemade,bolletjeskussen
We hadden nogal eens strijd om het kussentje dat ik gebruik voor (e-)book en tablet , waarschijnlijk komt het er straks op neer dat ik de nieuwe mag
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Villmarkinteriør : kussen overtrekken pennen 6, in 1 avond klaarToo schreef: do 19 jan 2023, 12:02 Thanks Siberiënne ..![]()
Eerste reactie was "jajaja, been there done that"Siberienne schreef: do 19 jan 2023, 13:34 Villmarkinteriør : kussen overtrekken pennen 6, in 1 avond klaar![]()
Grote dank!