Klinkt me heel bekend in de orensam28 schreef:Ja super jammer. Ik ben die stomme datingapps zo zat. Maar goed, waar kom je dan iemand tegen. Dus toch maar weer swipen.
Het grote Olympisch daten topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- CindyMayella
- 5-sterren

Re: Het grote Olympisch daten topic
Nope. Dat swipen gaat hem echt niet meer worden. Manipulatieve bedrijven die erop gericht zijn je zo lang mogelijk aan het lijntje te houden. Geen matches, behalve als je abonnement tegen het eind aan loopt. Dan krijg je zomaar, ineens, uit het niets, allemaal matches. Yeah...sam28 schreef: ma 26 dec 2022, 10:27 Ja super jammer. Ik ben die stomme datingapps zo zat. Maar goed, waar kom je dan iemand tegen. Dus toch maar weer swipen.![]()
Maar jammer, Sam. Het klonk best wel leuk en goed allemaal.
Ik heb trouwens de eerste kerstdag lekker gegeten. Rode-wijn-fondue. Nog nooit gehad, dus een complete verrassing. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat het gezelschap redelijk afleidde van het eten... 
Vertel!! Deze halve hint kan natuurlijk niet.Ronald schreef: ma 26 dec 2022, 13:24 Ik heb trouwens de eerste kerstdag lekker gegeten. Rode-wijn-fondue. Nog nooit gehad, dus een complete verrassing. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat het gezelschap redelijk afleidde van het eten...![]()
Wat jammer Sam.
- CindyMayella
- 5-sterren

Vertel!! Deze halve hint kan natuurlijk niet.sam28 schreef:[quote=Ronald post_id=3455006 time=<a href="tel:1672057460" data-original-title="" title="">1672057460</a> user_id=7171]
Ik heb trouwens de eerste kerstdag lekker gegeten. Rode-wijn-fondue. Nog nooit gehad, dus een complete verrassing. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat het gezelschap redelijk afleidde van het eten...![]()
Klopt….. vertel!!!!!!
- CindyMayella
- 5-sterren

Ik heb morgen ook weer een date…. Ga eerst lunchen met mn meisjes en daarna , op neutraal terrein ( ja, echt waar
) een date… wandelen en daar iets gaan drinken…. Gaat nu zo anders dan tot nu toe
….. geen verwachtingen meer…. Ik zie het wel….
We hadden een heel leuk plekje gevonden. Samen aan een tafeltje, niet tegenover elkaar, maar naast elkaar. En het eten was heel erg lekker en zo. En elkaars aanwezigheid was ook heel prettig en zo.
De eerste zoen is geweest...
Oooohw Ronald!!!
Leuk!!!!
Leuk!!!!
- Charlie Angel
- Moderator
Ronald, wat leuk!!! En dat had je niet gelijk in een keer kunnen vertellen? [emoji2]
Maar ik ben echt zo blij voor je, geniet er vooral heel veel van Ronald. [emoji8]
Maar ik ben echt zo blij voor je, geniet er vooral heel veel van Ronald. [emoji8]
-
hannabelgje
- 5-sterren

Owww wat leuk Ronald!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Klinkt in ieder geval als een heerlijke avond die niemand je afpakt Ronald
Hoop dat er nog vele voor jullie mogen volgen
Hoop dat er nog vele voor jullie mogen volgen
Oh wat leuk RonaldRonald schreef: ma 26 dec 2022, 20:35 We hadden een heel leuk plekje gevonden. Samen aan een tafeltje, niet tegenover elkaar, maar naast elkaar. En het eten was heel erg lekker en zo. En elkaars aanwezigheid was ook heel prettig en zo.
De eerste zoen is geweest...
En door....
Ronald schreef:En door....
Balen!