Wat is dat nou, hebben jullie zoveel sneeuw?
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Kaio
jawohlToo schreef:Kaio![]()
![]()
![]()
Gisteren was het ook helemaal mistig erbij, helaas toestel vergeten
Hier in Noord Nederland alleen koud en totaal geen sneeuw. Na zo'n 2 uur buiten zitten was ik wel flink verkleumd dus volgende keer nog maar meer lagen aantrekken 
Dit weer levert wel mooie plaatjes op
BerenweerKaio schreef: zo 22 jan 2023, 17:51 jawohl![]()
Gisteren was het ook helemaal mistig erbij, helaas toestel vergetenMaar je zag echt alleen wit wit wit, en de mist vroor vast op de vacht van de beren, dat zag eruit! Waren bijna helemaal wit
![]()
Prachtig! Ze hebben er ook echt de bijpassend (beren)vacht voor!Kaio schreef: zo 22 jan 2023, 16:51 20230122_101633.jpg
Berenhobbyijsbeer worden
20230120_144101.jpg20230120_135404.jpg
Lopen op de aangevroren sneeuw is nu wel een dingetje hoor![]()
Prachtige foto's!
-
Mandarijn
- 5-sterren

De sneeuw blijft al 2 dagen liggen. En eindelijk foto's gemaakt. De hondjes genieten van al die sneeuw
Wat een mooie foto's allemaal. Hier is nog niet één vlokje naar beneden gedwarreld. Alles is groen. Of bruin. Ik had zo graag ook wat sneeuwpret voor Malbec gehad. 
Laatst gewijzigd door pike op ma 23 jan 2023, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Charlie Angel
- Moderator
Wat leuk al die sneeuwfoto's, echt genieten! Hier is ook niets gevallen, maar zo kunnen we toch een beetje meegenieten.
Vandaag zal het allemaal wel gaan wegsmelten.. Er was in ieder geval vanochtend al minder ijsbaan.
[quote="pike"]Wat een mooie foto's allemaal. Hier is nog niet één vlokje naar beneden gedwarrelt. Alles is groen. Of bruin. Ik had zo graag ook wat sneeuwpret voor Malbec gehad.
[/quote]jep niks is zo leuk als een pup in de sneeuw. Dit we volgens mij ook Zino's eerste echte sneeuw. Met 2,5
Al onze andere pups hadden toch echt wel sneeuw gehad ( zat wel 8 jaar tussen )
[quote="pike"]Wat een mooie foto's allemaal. Hier is nog niet één vlokje naar beneden gedwarrelt. Alles is groen. Of bruin. Ik had zo graag ook wat sneeuwpret voor Malbec gehad.
Ja Pike kwam met Kerstmis 8 weken oud en zat vrijwel gelijk met zijn blote buikje in de sneeuw (en in de pekel met zijn zooltjesKaio schreef: ma 23 jan 2023, 09:20 Vandaag zal het allemaal wel gaan wegsmelten.. Er was in ieder geval vanochtend al minder ijsbaan.
jep niks is zo leuk als een pup in de sneeuw. Dit we volgens mij ook Zino's eerste echte sneeuw. Met 2,5Al onze andere pups hadden toch echt wel sneeuw gehad ( zat wel 8 jaar tussen )
Ik heb gelogen, vanochtend komt er een FB herinnering voorbij van 2 jaar geleden. Een filmpje , Zino in de sneeuw. Ok heel veel stelt de sneeuw niet voor je ziet dat het al dooit maar toch hepike schreef: ma 23 jan 2023, 09:37 Ja Pike kwam met Kerstmis 8 weken oud en zat vrijwel gelijk met zijn blote buikje in de sneeuw (en in de pekel met zijn zooltjes). En Duc had ook sneeuwpret in zijn eerste winter dat was zo leuk met zijn drietjes. De kans voor Malbec krimpt steeds meer
![]()
Dus er is nog hoop voor Malbec
Wat een wind weer vandaag. Toen ik terug kwam met de auto van de supermarkt kon ik hier door de straten manoeuvreren om de omgewaaide en over de straat zwervende containers die geleegd waren 
Het is wel echt maart roert zijn staart. Een week geleden een flink pak sneeuw op vrijdag waarbij het voorzichtig rijden was op de snelweg en er op zaterdag kinderen op de slee. Vandaag een week later stond ik zonder jas buiten te snoeien met 17 graden boven 0