Snuffelmat

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Snuffelmat

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Maar hij gaat de schuifjespuzzel al aardig systematisch te lijf :D

Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

pike schreef: do 02 feb 2023, 14:26 Oh echt? Dus er is nog hoop? Ik heb al twee keer met een blauw oog gelopen. Eerst rechts, toen links. Tanden door lip gebeukt. Tjonge jonge wat heeft zo’n pup dan een harde schedel. En als ik wat ga doen met hem: Eerst bril afzetten want daar blijft niks recht meer aan :-X >:(
Ja hoor er is echt nog hoop ;D
Ik had mijn armen soms echt bont en blauw.
Hij was echt niet gemeen ofzo, maar gewoon lomp en groot.
Ik ben ook nooit boos op hem geworden of zo.

Nu heb ik het idee dat ik echt zijn veilige haven ben.
Als de dag teveel prikkels heeft gehad dan moet hij op schoot en vast worden gehouden, ook al past het echt niet meer.
HSHJE5356[1].JPG
Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

pike schreef: do 02 feb 2023, 14:40 Maar hij gaat de schuifjespuzzel al aardig systematisch te lijf :D
Wat een heerlijke langpoot :smitten: :smitten:
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Robian schreef: do 02 feb 2023, 16:17 Ja hoor er is echt nog hoop ;D
Ik had mijn armen soms echt bont en blauw.
Hij was echt niet gemeen ofzo, maar gewoon lomp en groot.
Ik ben ook nooit boos op hem geworden of zo.

Nu heb ik het idee dat ik echt zijn veilige haven ben.
Als de dag teveel prikkels heeft gehad dan moet hij op schoot en vast worden gehouden, ook al past het echt niet meer.

HSHJE5356[1].JPG
Ohhhh smelt! Wat een lieve foto!
Malbec is ook niet gemeen hoor, zeker niet. Het is echt een lieverd. Maar ook een verschrikkelijke wildebras en zo langzamerhand wordt hij aardig groot en gaat nu richting de 19 kg. Hopelijk komt hij ook ooit nog eens op schoot liggen (ook al past dat nu al niet meer ::) )
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Herkenbaar hoor . Ik ben ook regelmatig mishandeld :biggrin2:
Twee keer gekneusde tenen , blauwe benen ,en tijdens een vakantie een tand eruit
Dus toen kreeg ik een brug
Geregeld een blauw oog , en kapotte vingers
Maar ik ben nog steeds dol op honden :biggrin2:
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

smulpaap schreef: vr 03 feb 2023, 12:20 Herkenbaar hoor . Ik ben ook regelmatig mishandeld :biggrin2:
Twee keer gekneusde tenen , blauwe benen ,en tijdens een vakantie een tand eruit
Dus toen kreeg ik een brug
Geregeld een blauw oog , en kapotte vingers
Maar ik ben nog steeds dol op honden :biggrin2:
Tja, toen ik 12 was sprong een Duitse herder mij naar het gezicht. Kon naar de eerste hulp om te hechten. Het heeft niet geholpen ::)
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

pike schreef: vr 03 feb 2023, 12:42 Tja, toen ik 12 was sprong een Duitse herder mij naar het gezicht. Kon naar de eerste hulp om te hechten. Het heeft niet geholpen ::)
Haha ;D ik werd achtervolgd door een varken :biggrin2: ik was zes jaar , en mocht voor het eerst alleen naar school . Woonde in een heel klein dorpje , waar toen nog nauwelijks verkeer reed . En ik vond varkens reuze leuk . Mocht ook geregeld kijken bij de boer als er biggetjes geboren werden . Maar dat woeste varken :biggrin2: die was dus even ontsnapt
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

smulpaap schreef: vr 03 feb 2023, 16:32 Haha ;D ik werd achtervolgd door een varken :biggrin2: ik was zes jaar , en mocht voor het eerst alleen naar school . Woonde in een heel klein dorpje , waar toen nog nauwelijks verkeer reed . En ik vond varkens reuze leuk . Mocht ook geregeld kijken bij de boer als er biggetjes geboren werden . Maar dat woeste varken :biggrin2: die was dus even ontsnapt
;D ;D Doet mij herinneren aan toen ik nog heel erg klein was, 3 of 4 hooguit. We waren op bezoek bij een neef van oma, die was boer. In die tijd waren dat nog gemengde bedrijven, wat koeien, wat varkens, wat kippen, nou van alles wat zeg maar. We mochten overal rondkijken, maar die ene deur op het erf, die mochten we onder geen voorwaarde open doen, want daar binnen zat een beer. Wow. De boer heeft een beer! Nee dat was wel erg gevaarlijk! Het was pas heel veel jaren later dat ik begreep dat die boer daar geen bruine beer had zitten, maar een mannetjesvarken ;D ;D ;D
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

pike schreef: vr 03 feb 2023, 16:45 ;D ;D Doet mij herinneren aan toen ik nog heel erg klein was, 3 of 4 hooguit. We waren op bezoek bij een neef van oma, die was boer. In die tijd waren dat nog gemengde bedrijven, wat koeien, wat varkens, wat kippen, nou van alles wat zeg maar. We mochten overal rondkijken, maar die ene deur op het erf, die mochten we onder geen voorwaarde open doen, want daar binnen zat een beer. Wow. De boer heeft een beer! Nee dat was wel erg gevaarlijk! Het was pas heel veel jaren later dat ik begreep dat die boer daar geen bruine beer had zitten, maar een mannetjesvarken ;D ;D ;D
:biggrin2: :biggrin2:
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

pike schreef: do 02 feb 2023, 14:40 Maar hij gaat de schuifjespuzzel al aardig systematisch te lijf :D

Wat een leuk ding. Waar heb je die vandaan?
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

tt-tjes schreef: do 09 feb 2023, 20:49 Wat een leuk ding. Waar heb je die vandaan?
;D ;D je bent de vierde al. Ik ga provisie vragen ;D Ik heb hem hier gekocht (voor 23,99 dus hij is nu duurder):

https://tims.nl/_1-nina-ottosson-challe ... 8x38x5-cm/

Plaats reactie