Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Een prettig bezoek aan de kinderarts gehad. Geen vervelende opmerkingen, niets raars. Een fijne controle, een goed plan voor de komende vier maanden waar wij ook echt achter staan en meegedacht hoe we met de oortjes en pijnstilling toe kunnen tot de kno arts volgende week. Daar kunnen we wat mee!
Oh, fijn Karin! Dat geeft de burger moed!
Kind showen bij paardrijles. Iedereen in de aaaaah-koetsjiekoetsjiekoetsjie stand
. Kind eerst op grote vriend Hreimur en daarna op de dekhengst gezet. Je kunt je carrière maar goed beginnen he!
Nu rode wangen van de zon en heel voldaan weer thuis.
Nu rode wangen van de zon en heel voldaan weer thuis.
- CindyMayella
- 5-sterren

Het speelt al een tijdje, maarre…. Ik heb een andere baan… Lang verhaal, maar ik ga van een winkel (dierenspeciaalzaak) terug naar de catering….. Mn contract zou 20 april aflopen en ik heb besloten het niet te verlengen… Heb in principe al een nieuwe baan en heb nog een 2de keuze….. Krijg net mn rooster: ik hoef nog maar 6x te werken (3dg, 2 dg en 1 dg) en dan ruim 2 weken vrij voordat ik aan mn nieuwe baan begin…..
Nu tijd voor een paar therapiesessies en mn nieuwe relatie….. Wauw…. Ik ben zo blij
…..
Nu tijd voor een paar therapiesessies en mn nieuwe relatie….. Wauw…. Ik ben zo blij
-
hannabelgje
- 5-sterren

Lekker Cindy!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Nou... dit dus... Ik zit hier met een ongelooflijke grijns op mijn bek en tranen van geluk.
Oooooooh Ronald!!!! Gefeliciteerd!!!
Wie van de drie is de gelukkige?
Wat fantastisch Ronald!!
Of moeten we hier nu ook Pake zeggen?
Gefeliciteerd!!
Of moeten we hier nu ook Pake zeggen?
Gefeliciteerd!!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wat leuk Ronald!!! Gefeliciteerd!!
Een heel nieuwe 'functie'
Gefeliciteerd Ronald
Gefeliciteerd Ronald
Gefeliciteerd Ronald!
Wie zijn de gelukkige ouders?
Wie zijn de gelukkige ouders?
- Charlie Angel
- Moderator
Oh Ronald, wat een ongelooflijk leuk en blij bericht!!! Van harte gefeliciteerd Ronald!!
Die grijns gaat er de eerste paar jaar niet meer af denk ik. [emoji2][emoji2][emoji3590][emoji3590]
Wie is de gelukkige Ronald, je dochter?
Die grijns gaat er de eerste paar jaar niet meer af denk ik. [emoji2][emoji2][emoji3590][emoji3590]
Wie is de gelukkige Ronald, je dochter?
Dochterlief is eind augustus 2023 uitgerekend. Heel spannend en heel vreemd. Maar ook heel erg leuk!Kaela schreef: ma 20 mar 2023, 14:00 Oooooooh Ronald!!!! Gefeliciteerd!!!
Cindy, wat een heerlijk vooruitzicht! Ik hoop dat je, je in je nieuwe baan snel thuis voelt...
Wauw Ronald....wat ontzettend leuk en spannend! Gefeliciteerd met het aankomende kleinkind.
Wauw Ronald....wat ontzettend leuk en spannend! Gefeliciteerd met het aankomende kleinkind.