Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Geluksmomentje van de dag
Gisteren tijdens de wandeling in het bos heb ik een vos gezien! Ik wist dat er daar zaten, maar nog nooit gezien.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gaaf!Charlie Angel schreef:Gisteren tijdens de wandeling in het bos heb ik een vos gezien! Ik wist dat er daar zaten, maar nog nooit gezien.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb een klein baby’tje op de arm gehad - van een van mijn collega’s. Zo’n liefie en hij lachte zo prachtig
Laatst gewijzigd door Siberienne op vr 28 apr 2023, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
AaaaahSiberienne schreef: vr 28 apr 2023, 18:25 Ik heb een klein baby’tje op de arm gehad - van een van mijn collega’s. Zo’n liefie en hij lachte zo
Prachtig
Mijn baby'tje slaat tegenwoordig met deuren
Oh wat leuk Sieberienne!
Mijn baby’tje kruipt sinds vanavond!
Mijn baby’tje kruipt sinds vanavond!
Ooooh! Mijlpaal!
Geweldig he ? Hier in de omgeving zien we ook regelmatig vossenCharlie Angel schreef: vr 28 apr 2023, 10:04 Gisteren tijdens de wandeling in het bos heb ik een vos gezien! Ik wist dat er daar zaten, maar nog nooit gezien.
Een stukje buiten het dorp is een uitkijktoren . Vanaf die toren is een vossenhol te zien . Echt zo mooi om te zien . Ik ga weleens in alle vroegte kijken
- Charlie Angel
- Moderator
Ja echt bijzonder. Ik wist dat ze hier zitten maar had er echt nog nooit eentje gezien.smulpaap schreef: Geweldig he ? Hier in de omgeving zien we ook regelmatig vossen
Een stukje buiten het dorp is een uitkijktoren . Vanaf die toren is een vossenhol te zien . Echt zo mooi om te zien . Ik ga weleens in alle vroegte kijken
Ja enorm! Ze is ook al bezig met gaan staan. Ik ben heel benieuwd of de overgang van tijgeren naar kruipen daar invloed op gaat hebben. Anders zou ze wel eens rap kunnen gaan lopen.
Wandelen in bos en heide is niet zo’n succes met de kinderwagen. Dus we zijn vandaag naar Dokkum gereden voor een stadswandeling. Super leuk! Lekker ijsje gegeten. Heerlijke zondagmiddag zo!
Ze staat! Bij de bank!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Lekker!Kaela schreef:Ze staat! Bij de bank!
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Jaaaaaaaa
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Gefeliciteerd!
Nog een paar weken, dan heb je geen seconde rust meer omdat ze overal naartoe hobbelt zonder ergens op te letten en jij achter haar aan moet rennen.