Eurovisiesongfestival
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Mandarijn
- 5-sterren

Eurovisiesongfestival
Vanavond is het weer zover!!! De 1e halve finale en daarin Nederland. Krijgen we weer een avondje vals gekrijs, zitten er pareltjes tussen of over de top acts???
-
Mandarijn
- 5-sterren

Re: Eurovisiesongfestival
En voor de liefhebber:
Ik heb het inderdaad op staan met het Vlaams commentaar.
Bij Servië kreeg je vooraf de interpretatie dat hij in een vulva lag en dan zie je het ook niet meer anders
Bij Servië kreeg je vooraf de interpretatie dat hij in een vulva lag en dan zie je het ook niet meer anders
-
Mandarijn
- 5-sterren

Daar kijken we ook naar. Op de npo is het geluid weer ruk
Ik ben niet aan de npo begonnen omdat ik Vlaams commentaar fijner vind
Vond Ierland echt slecht. Verder uiteraard weer rare snuiters er tussen.
Bij Kroatië vroeg ik mij echt af waar ik naar keek voor gekkigheid
Vond Ierland echt slecht. Verder uiteraard weer rare snuiters er tussen.
Bij Kroatië vroeg ik mij echt af waar ik naar keek voor gekkigheid
Let3 is een Punkband die al jaren muziek maakt en absurditeiten niet schuwt.dinky89 schreef: di 09 mei 2023, 21:52 Bij Kroatië vroeg ik mij echt af waar ik naar keek voor gekkigheid![]()
Maar er zat wel een heel duidelijk politiek statement in dit nummer. Het was een aanklacht tegen Putin en die tractor was een verwijzing naar het cadeau dat Lukashenko aan Putin gaf. Ik ben alleen bang dat de meeste Europeanen die nu zitten te stemmen dat er niet uit hebben gehaald. Die zullen zich waarschijnlijk inderdaad afvragen waar ze nu toch naar hebben zitten te kijken.
Helaas Nederland niet door. Had het ook niet verwacht gezien de concurrentie.
Wel een stuk beter optreden dan ik eerder heb gehoord.
En ja, de uitleg over de tractor werd vooraf gezegd. Daarom snap ik ook wel dat ze door zijn. Maar het is hoe dan ook poppenkast
Was zelf wel gecharmeerd van de Scandinavische landen. Nummer van laureen heb ik al vaker op de radio voorbij horen komen.
En ja, de uitleg over de tractor werd vooraf gezegd. Daarom snap ik ook wel dat ze door zijn. Maar het is hoe dan ook poppenkast
Was zelf wel gecharmeerd van de Scandinavische landen. Nummer van laureen heb ik al vaker op de radio voorbij horen komen.
Ik had ook eerlijk gezegd niet verwacht dat Nederland door zou zijn.dinky89 schreef: di 09 mei 2023, 23:14 Helaas Nederland niet door. Had het ook niet verwacht gezien de concurrentie.
En ja, de uitleg over de tractor werd vooraf gezegd. Daarom snap ik ook wel dat ze door zijn. Maar het is hoe dan ook poppenkast![]()
En wat Kroatië betreft: Ach, ze hadden tenminste nog iets van kleding aan. Ze traden ook al eens op met als enige 'kledingstuk' een kurk.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Heel eerlijk.....de Nederlandse act had totaal geen interactie met de camera zoals de commen Limits....je trekt het publiek er niet bij. En dat is wel belangrijk als alleen de publiekscore telt. Dus te weinig bezieling op podium. Ze waren teveel met zichzelf en elkaar bezig. Voor volgend jaar moet de selectie procedure op de schop.
Zoooo, nou dat was een kort rondje. NL ligt eruit. En terecht toch. Wat een flut liedje en wat een flut optreden.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Kort rondje?? Morgen onze zuiderburen aanmoedigen!!Lizzy schreef: wo 10 mei 2023, 09:07 Zoooo, nou dat was een kort rondje. NL ligt eruit. En terecht toch. Wat een flut liedje en wat een flut optreden.
Ja was echt allemaal net niet bij Nederland. Maar flut past beter eigenlijk. Zat geen pit in het hele optreden
Voor NL was het een kort rondje!Mandarijn schreef: wo 10 mei 2023, 09:21 Kort rondje?? Morgen onze zuiderburen aanmoedigen!!
Ja was echt allemaal net niet bij Nederland. Maar flut past beter eigenlijk. Zat geen pit in het hele optreden
- pearlsofpassion
- Moderator
Daar verwacht ook niemand wat van hoor.Mandarijn schreef: wo 10 mei 2023, 09:21 Kort rondje?? Morgen onze zuiderburen aanmoedigen!!
Niets bijzonders dat liedje. Ik heb het gevoel het al 3 jaar te kennen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik ben voor Finland!
Heb dat gejank van Quiche Loreen weliswaar de hele dag in m'n hoofd zitten, maar toch, Finland moet winnen dit jaar!
Heb dat gejank van Quiche Loreen weliswaar de hele dag in m'n hoofd zitten, maar toch, Finland moet winnen dit jaar!
-
Mandarijn
- 5-sterren

Jaaa cha cha chaAnne in Zweden schreef: wo 10 mei 2023, 13:50 Ik ben voor Finland!
Heb dat gejank van Quiche Loreen weliswaar de hele dag in m'n hoofd zitten, maar toch, Finland moet winnen dit jaar!![]()