Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Geluksmomentje van de dag
Wat fijn Ronald. Jammer dat het zoveel moeite moest kosten, maar je hebt het wel gedaan, je hebt jezelf op 1 gezet. [emoji8]
Fijn Ronald!! Goed bezig 
Wat enorm fijn om te lezen dat uiteindelijk toch het licht is gezien Ronald!
Tijdens de buitenrit vanmorgen (een héél groot geluksmoment) een houtsnip in het bos gezien. Zo gaaf!
-
Mandarijn
- 5-sterren

Wauw!!!Kaela schreef:Tijdens de buitenrit vanmorgen (een héél groot geluksmoment) een houtsnip in het bos gezien. Zo gaaf!
Mijn geluksmomentje:
- Charlie Angel
- Moderator
Prachtig!
Wat een prachtige pioenen!
Om blij van te worden
Om blij van te worden
Al maanden last van dat ik slecht slaap. Neus helemaal dicht. Nu heb ik zo'n luchtreiniger gekocht. Jeetje... Wat een verschil. Het apparaat vindt de lucht in de slaapkamer best wel OK, maar sinds dat apparaat er staat en 's nachts zijn best doet, zit mijn neus niet meer dicht en slaap ik gewoon de hele nacht door!
Ik ben blij
Ik ben blij
-
hannabelgje
- 5-sterren

Lekker!Ronald schreef:Al maanden last van dat ik slecht slaap. Neus helemaal dicht. Nu heb ik zo'n luchtreiniger gekocht. Jeetje... Wat een verschil. Het apparaat vindt de lucht in de slaapkamer best wel OK, maar sinds dat apparaat er staat en 's nachts zijn best doet, zit mijn neus niet meer dicht en slaap ik gewoon de hele nacht door!
Ik ben blij
Gisteravond was Nori vliegen aan het vangen. Denk dat hij echt op aan het knappen is.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
- Charlie Angel
- Moderator
Dat is heel zijn zeg, maar wat een verschil maakt zo'n apparaat dan. Maar niets fijner dan goed slapen. [emoji8]Ronald schreef:Al maanden last van dat ik slecht slaap. Neus helemaal dicht. Nu heb ik zo'n luchtreiniger gekocht. Jeetje... Wat een verschil. Het apparaat vindt de lucht in de slaapkamer best wel OK, maar sinds dat apparaat er staat en 's nachts zijn best doet, zit mijn neus niet meer dicht en slaap ik gewoon de hele nacht door!
Ik ben blij
Dat is een mooi bericht Hannah, hopelijk blijft het nu goed gaan met Nori! [emoji8]
- pearlsofpassion
- Moderator
Hopelijk he zeg.hannabelgje schreef: vr 02 jun 2023, 10:59 Lekker!
Gisteravond was Nori vliegen aan het vangen. Denk dat hij echt op aan het knappen is.
Weet je nu al zeker wat hem dwars zit? Is het verstopping en moet je gewoon dat in de gaten houden, of is er toch iets meer aan de hand?
Fijn dat Nori weer speelt...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dat weten we niet. Dierenarts wist het ook niet. Behalve ergens infectie was er verder niks te vinden.pearlsofpassion schreef: Hopelijk he zeg.
Weet je nu al zeker wat hem dwars zit? Is het verstopping en moet je gewoon dat in de gaten houden, of is er toch iets meer aan de hand?
- pearlsofpassion
- Moderator
Vandaag weer een merel gezien!
Ik heb er dit jaar al meer gezien dan de voorbije 5 jaar samen. Heerlijk nieuws.
Ik heb er dit jaar al meer gezien dan de voorbije 5 jaar samen. Heerlijk nieuws.
- Charlie Angel
- Moderator
Zijn er zo weinig merels in jouw omgeving? Hier zie je er echt heel veel. Zojuist naar het bos geweest en door het hele bos zie en hoor je ze.pearlsofpassion schreef:Vandaag weer een merel gezien!