Lizzy schreef: di 06 jun 2023, 11:18 Ik vind het ook nogal shocking hoor, wat Anne daar schrijft....![]()
Heeft hier iemand een Ikea Landskrona bank in het leer en hoe houdt deze zich?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Heeft hier iemand een Ikea Landskrona bank in het leer en hoe houdt deze zich?
Re: Heeft hier iemand een Ikea Landskrona bank in het leer en hoe houdt deze zich?
Onze hond slaapt keurig in haar mand......die op de bank staat
Staat die mand eens op de grond dan gaat ze er naar staan kijken " iets klopt hier niet"
Ben benieuwd naar jullie nieuwe bank straks Lizzy, met de paarse hoezen er omheen, wel ff showen hier he?!
Staat die mand eens op de grond dan gaat ze er naar staan kijken " iets klopt hier niet"
Ben benieuwd naar jullie nieuwe bank straks Lizzy, met de paarse hoezen er omheen, wel ff showen hier he?!
Jaaa, ik zal 'm even laten zien hier. Die paarse hoezen zijn echt veel te paars.... Maar ja, die stof was zo duur, die kiepen we niet weg....
Ruilen kan niet? Of de 14 dagen wettelijke zichttermijn waar binnen je iets zonder opgaaf van redenen kan retourneren?Lizzy schreef: di 06 jun 2023, 15:27 Jaaa, ik zal 'm even laten zien hier. Die paarse hoezen zijn echt veel te paars.... Maar ja, die stof was zo duur, die kiepen we niet weg....
Nee, want die stof is speciaal op bestelling afgeknipt.....zurca schreef: di 06 jun 2023, 15:34 Ruilen kan niet? Of de 14 dagen wettelijke zichttermijn waar binnen je iets zonder opgaaf van redenen kan retourneren?
Verven?
Wie bestelt er dan ook paars
het klonk al een beetje als wraak
Wie bestelt er dan ook paars
Mooi paars is niet lelijk! Ik heb mijn buitentafel vandaag smurfenblauw geverfd. Ook heel leuk
. Maar verven... Da's echt wel een goed idee!
- Charlie Angel
- Moderator
Heerlijk toch een beetje kleur in je leven. [emoji16][emoji16][emoji8]Lizzy schreef:Mooi paars is niet lelijk! Ik heb mijn buitentafel vandaag smurfenblauw geverfd. Ook heel leuk. Maar verven... Da's echt wel een goed idee!
Wij hebben zachtroze muren in de slaapkamer met een rode boxspring. En we zijn er allebei blij mee. [emoji854]
Onze garage........Lizzy schreef: di 06 jun 2023, 15:27 Jaaa, ik zal 'm even laten zien hier. Die paarse hoezen zijn echt veel te paars.... Maar ja, die stof was zo duur, die kiepen we niet weg....
Beschaaft paars! Maar serieus, mooi!
Roze en roodCharlie Angel schreef: di 06 jun 2023, 22:30 Heerlijk toch een beetje kleur in je leven. [emoji16][emoji16][emoji8]
Wij hebben zachtroze muren in de slaapkamer met een rode boxspring. En we zijn er allebei blij mee. [emoji854]
Ik heb een groene slaapkamer. Ik kan absoluut niet tegen onrustige kleuren in mijn slaapkamer. Ik twijfelde tussen lavendel en groen en het is groen geworden. Lekker degelijk hahahaha
- pearlsofpassion
- Moderator
Oh, Lavendel lijkt me wel ook heerlijk voor een slaapkamer.
Wij hebben chocolade met warm lichtgeel. Heel erg braaf blijkbaar.

Wij hebben chocolade met warm lichtgeel. Heel erg braaf blijkbaar.
- Charlie Angel
- Moderator
Geweldig, superleuk!Tanna schreef: Onze garage........![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Dit oogt trouwens ook echt rustig, de rode gordijnen en het donkerbruine laminaat maken het af.Lizzy schreef: Roze en rood
Ik heb een groene slaapkamer. Ik kan absoluut niet tegen onrustige kleuren in mijn slaapkamer. Ik twijfelde tussen lavendel en groen en het is groen geworden. Lekker degelijk hahahaha
Maar groen vind ik ook erg leuk en lavendel lijkt mij ook erg mooi.
Geweldig juist dat er hier zoveel kleur zit op bp.
Om mij heen zie ik alleen maar witte muren of grijs.
Hier zijn ook nog witte muren maar deze moeten allemaal nog gedaan worden.
Jammer dat ruilen geen optie is maar wie weet is verven dan wel een goed idee!
Onze voordeur...
Onze voordeur...