Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pearlsofpassion
- Moderator
Re: Geluksmomentje van de dag
Dit jaar dus wel veel.
Maar de voorbije jaren was het echt heel triestig ja.
Er is een ziekte geweest hé, waarvan heel veel merels stierven.
Maar de voorbije jaren was het echt heel triestig ja.
Er is een ziekte geweest hé, waarvan heel veel merels stierven.
Vandaag komen vrienden eten en we vieren alvast een beetje Nina haar verjaardag. Omdat we het op de dag zelf klein willen houden en ze zo lief zijn het niet ongemerkt voorbij te laten gaan.
Hebben we net slingers opgehangen. Ik vind het zo feestelijk!
Hebben we net slingers opgehangen. Ik vind het zo feestelijk!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn zelf gezaaide aardbeiden plantjes staan in bloei. En ze doen het ook gewoon goed. We hebben hele slechte grond in de tuin nadat het een bouwplaats is geweest maar langzaam beginnen er her en der dingen het naar hun zin te hebben. Dit zijn Noorse bosaardbeitjes, die kennelijk niet zulke hoge eisen aan de grond stellen...
Onze appelboompjes staan nu ook in bloei, met veel meer bloesem als vorig jaar en mevrouw ree is er vanaf gebleven. Ze is wel veel in de buurt, gisteren was ze te zien met de kleintjes (helaas was ik niet thuis).
Het was een laat en koud en erg droog voorjaar, blij dat er nu toch her en der wat bloeit.
Onze appelboompjes staan nu ook in bloei, met veel meer bloesem als vorig jaar en mevrouw ree is er vanaf gebleven. Ze is wel veel in de buurt, gisteren was ze te zien met de kleintjes (helaas was ik niet thuis).
Het was een laat en koud en erg droog voorjaar, blij dat er nu toch her en der wat bloeit.
Mijn puppie loopt
Nog niet los, maar met haar babygym als looprekje. Heeft ze ook nog eens zelf uitgevogeld!
Geweldig! Dus binnenkort komt ze gewoon hier op bezoek?

Makkie! Ik denk dat ik haar wel in kan schrijven voor de loop van Leeuwarden!
Ik ga volgende week tekenen bij een nieuwe werkgever en daarna mijn baan opzeggen
Het gaat dan via een detacheerbureau lopen en hoogstwaarschijnlijk werk ik dan binnenkort op loopafstand in plaats van uren reizen voor een stuk meer geld en iets minder uren!
Het gaat dan via een detacheerbureau lopen en hoogstwaarschijnlijk werk ik dan binnenkort op loopafstand in plaats van uren reizen voor een stuk meer geld en iets minder uren!
Kaboem!!! Wat fantastisch Sam! Gefeliciteerd

Gefeliciteerd Sam!
- Charlie Angel
- Moderator
Geweldig zeg, gefeliciteerd!
Zo zeg
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Sam. Is je nieuwe werkgever een detacheer bureau?sam28 schreef: wo 07 jun 2023, 14:21 Ik ga volgende week tekenen bij een nieuwe werkgever en daarna mijn baan opzeggen![]()
![]()
Gefeliciteerd Sam met je nieuwe baan.!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Geweldig, Sam! Gefeliciteerd en heel veel plezier en succes in je nieuwe baan!
Wat goed, Sam. Gefeliciteerd en heel veel plezier en voldoening gewenst in je nieuwe baan!