Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Super Sam! Gefeliciteerd :)
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Gefeliciteerd Sam! Klinkt als een hele mooie stap en heerlijk zoveel minder reistijd!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Gefeliciteerd Sam! Klinkt als een fijne stap :cool:

Mijn geluksmoment was gisteravond het concert van Muse met daarbij perfect weer :) Wat een gave show was dat :cool: Het had alleen wat eerder donker mogen worden omdat dan een groter deel van de lichtshow tot zijn recht zou komen :biggrin2: straks weer 2,5 uur in de auto naar huis. Jop en Iza vermaken zich ondertussen met de oppas. Jop lag daar gisteren al bij op zijn rug op schoot :biggrin2:
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

MillyMol schreef: wo 07 jun 2023, 16:26 Gefeliciteerd Sam. Is je nieuwe werkgever een detacheer bureau?
Ja klopt. Ben heel benieuwd hoe ik dat ga vinden, ik ben heel duidelijk geweest in wat ik wil en niet wil. En anders is er werk genoeg en stap ik weer over. Maar de mensen die ik ken die voor deze partij werken zijn eigenlijk allemaal enthousiast.
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

dinky89 schreef: do 08 jun 2023, 10:01 Mijn geluksmoment was gisteravond het concert van Muse met daarbij perfect weer :) Wat een gave show was dat :cool:
Ik was er ook!! :D Super vet inderdaad. De vorige keer bij de Drones tour was ik in de Ziggo (geloof ik) en dat vond ik veel gaver want kleiner en stond ik vooraan. Nu heb ik niets van het podium gezien.
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Oh Sam....dat klinkt goed!

Mijn geluksmomentje, met de middagwandeling kunnen genieten van een vosje die op het gemakje aan het struinen was en mij en Pippa niet in de gaten had :)
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Super snel gegaan!!! Heb vanochtend een contract getekend!! 28u per week en een stuk meer verdienen!!! Heeeerlijk!!!!
Als het goed is ga ik om de hoek werken, als dat zo is ga ik bijna 32u werken want 9urige werkdagen maar ook dikke prima. Als ik dan toch op mijn werk ben kan dat uurtje er ook bij. :D spannend!!!
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Fijn Sam!
Ik duim voor fijne collega's, een goede sfeer en een juiste werkdruk. Dan is je broodje helemaal gebakken! :)
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Voor mij voelt het vandaag ook als een geluksmomentje omdat ik erg opgelucht ben. Vandaag de laatste van een serie van 4 chemo's gehad. Nu zo goed als het kan herstellen en dan op naar de volgende serie! Bij mij was begin dit jaar borstkanker ontdekt en na een eenzijdige ablatio en schildwachtklier-procedure nu het standaard vervolg traject.
Als het goed is was dit het zwaarste deel van het traject, vandaar mijn geluksmomentje ;)
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

doranto schreef: vr 09 jun 2023, 18:58 Voor mij voelt het vandaag ook als een geluksmomentje omdat ik erg opgelucht ben. Vandaag de laatste van een serie van 4 chemo's gehad. Nu zo goed als het kan herstellen en dan op naar de volgende serie! Bij mij was begin dit jaar borstkanker ontdekt en na een eenzijdige ablatio en schildwachtklier-procedure nu het standaard vervolg traject.
Als het goed is was dit het zwaarste deel van het traject, vandaar mijn geluksmomentje ;)
Heftig zeg! Ik hoop voor je dat het vanaf nu alleen maar weer beter wordt.
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Gefeliciteerd Sam!!!
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

doranto schreef:Voor mij voelt het vandaag ook als een geluksmomentje omdat ik erg opgelucht ben. Vandaag de laatste van een serie van 4 chemo's gehad. Nu zo goed als het kan herstellen en dan op naar de volgende serie! Bij mij was begin dit jaar borstkanker ontdekt en na een eenzijdige ablatio en schildwachtklier-procedure nu het standaard vervolg traject.
Wat een heftig bericht zeg. Vreselijk om die diagnose te krijgen. Maar dan inderdaad een heel groot geluksmoment voor nu! [emoji8]
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Heftig. Maar fijn dat nu het zwaarste gedeelte achter de rug is.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Fijn dat het zwaarste achter de rug is en nog veel sterkte.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

@ Doranto Sterkte! Je bent goed bezig het ergste is achter de rug.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Plaats reactie