Heeft hier iemand een Ikea Landskrona bank in het leer en hoe houdt deze zich?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Heeft hier iemand een Ikea Landskrona bank in het leer en hoe houdt deze zich?
Spannend Lizzy, ben heel benieuwd!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Heeft hier iemand een Ikea Landskrona bank in het leer en hoe houdt deze zich?
De nieuwe hondenmand is binnen! Maar shit, ik kan geen foto's uploaden. Barfplaats is kapot.
Even op deze manier proberen. Kunnen jullie dit zien?

Even op deze manier proberen. Kunnen jullie dit zien?

OK, poster formaat. We gaan wel nieuwe hoezen maken en deze proberen te verven
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik zie wel foto's. Zowel paspoort- als posterformaat.
Ziet er goed uit, hoor! Mooie bank, en ik blijf die paarse kleur mooi vinden!
Ziet er goed uit, hoor! Mooie bank, en ik blijf die paarse kleur mooi vinden!
- pearlsofpassion
- Moderator
- Charlie Angel
- Moderator
Een mooie bank zeg, hoop dat jullie er lang plezier van hebben en dat hij heel lekker zit.
De kleur vind ik ook nog steeds mooi, zou gewoon de muur achter de bank er mooi bij betrekken.
Maar is deze bank wel groot genoeg? [emoji854][emoji854]
De kleur vind ik ook nog steeds mooi, zou gewoon de muur achter de bank er mooi bij betrekken.
Maar is deze bank wel groot genoeg? [emoji854][emoji854]
We hebben gisterenavond heerlijk liggen hangen met z'n viertjes dus het past goed
De paarse kleur vind ik te. En Leo wil geen aubergine op de muur
. Omdat we zo'n klein huisje hebben is ie bang dat donkere muren het huis nog kleiner doen laten lijken. Nou ja, we zijn nog maar even in onderhandeling hier.
Het schilderij dat er hing (van de Dalmaat) moest weg, we gaan daar nu wat anders bedenken en de boel een beetje aankleden. Misschien het buitenkleed ook weer eens vervangen voor wat anders. En zo klooien we lekker wat aan.
Maar ik ben er blij mee, met de bank!
De paarse kleur vind ik te. En Leo wil geen aubergine op de muur
Het schilderij dat er hing (van de Dalmaat) moest weg, we gaan daar nu wat anders bedenken en de boel een beetje aankleden. Misschien het buitenkleed ook weer eens vervangen voor wat anders. En zo klooien we lekker wat aan.
Maar ik ben er blij mee, met de bank!
- Charlie Angel
- Moderator
En die laatste zin, daar gaat het om! Fijn!
Nahhh dat staat hartstikke leuk de nieuwe bank!
Een donkere wand in een kleinere ruimte kan juist heel goed. Geeft een knus gevoel.
Je kan natuurlijk ook een aantal banen behang achter de bank doen.. paars behang dan uiteraard
Een donkere wand in een kleinere ruimte kan juist heel goed. Geeft een knus gevoel.
Je kan natuurlijk ook een aantal banen behang achter de bank doen.. paars behang dan uiteraard
Laatst gewijzigd door zurca op di 13 jun 2023, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vraag me altijd af waarom een kamer 'groter' moet lijken. Als ie klein is, is ie toch gewoon klein, en kan je toch net zo goed gewoon genieten van datgene wat je op je muur wil?
De kamer hoeft niet groter maar Leo is bang dat het zo benauwd gaat lijken door een donkere kleur.
Dan verf je 'm gewoon weer wit, als je er echt niet aan kunt wennenLizzy schreef: di 13 jun 2023, 17:42 De kamer hoeft niet groter maar Leo is bang dat het zo benauwd gaat lijken door een donkere kleur.