Daar ben ik het helemaal mee eens! Koelkastdeur was zo krom als een hoepel en sloot dus van geen kanten. Omgeruild, maar 2de koelkast idem dito. Combimagnetron van Ikea na paar weken eruit gegooid. Naar ons idee totaal onbruikbaar en een enorme bron van ergernis. Gelukkig reageerde Ikea wel heel coulant en we kregen steeds het volledige aankoopbedrag retour. Van de koelkast is dat natuurlijk vanzelfsprekend omdat die ongebruikt was, maar de combimagnetron was verschillende weken gebruikt.judith vd schreef: wo 19 jul 2023, 12:35 Oh wat fijn! Goed om te horen!
(koop trouwens NOOIT de apparatuur van ikea: stekker van oven zat los, 3x monteur al gezien voor de afzuigkap, nu sluit de deur van de vaatwasser niet meer goed)
Heeft hier iemand een Ikea Landskrona bank in het leer en hoe houdt deze zich?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Heeft hier iemand een Ikea Landskrona bank in het leer en hoe houdt deze zich?
Laatst gewijzigd door doranto op wo 19 jul 2023, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Heeft hier iemand een Ikea Landskrona bank in het leer en hoe houdt deze zich?
Heeft de muur al een kleurtje?
Fijn dat de bank zo goed bevalt
Fijn dat de bank zo goed bevalt
- Charlie Angel
- Moderator
Fijn dat de bank zo goed bevalt! Merken jullie het ook qua rugpijn?
En iedereen nu braaf een eigen plek?
En iedereen nu braaf een eigen plek?
Ik wist dat ik ons vakkenkastidee ergens genoemd had, gevonden!zurca schreef: vr 16 jun 2023, 22:40 Oh wat een mooie kleur Lizzy! Ben heel benieuwd hoe die er straks op de muur uit ziet...
In ons nieuwe huis gaat de muur tegenover de bank ook een kleur groen krijgen weet nog niet welke kleur, en tegen die muur dan vakken maken met planken die dan dezelfde kleur groen krijgen.
Dit idee;
1675161121160.jpg
Het begin is er... we hopen 'm aankomende week af te krijgen. Dan moet tie nog wel afgewerkt worden (schroefgaten dicht maken en nog een keer in de lak zetten) maar dat zal deze week niet meer lukken...
Lizzy, heeft jullie wand nog een kleurtje gekregen?
Dat is leuk!!!zurca schreef: zo 05 nov 2023, 14:06 Ik wist dat ik ons vakkenkastidee ergens genoemd had, gevonden!![]()
Het begin is er... we hopen 'm aankomende week af te krijgen. Dan moet tie nog wel afgewerkt worden (schroefgaten dicht maken en nog een keer in de lak zetten) maar dat zal deze week niet meer lukken...
20231104_121455.jpg
20231104_173027.jpg
Ohww, wat onwijs gaaf!!! Jeetje, dit is echt mooi geworden. Ik ga het aan Leo laten zien, wil ik ook!zurca schreef: zo 05 nov 2023, 14:06 Ik wist dat ik ons vakkenkastidee ergens genoemd had, gevonden!![]()
20231104_121455.jpg
20231104_173027.jpg
Nee, nog niets geverfd hier. We zijn er nog niet aan toe gekomen maar we willen wel.
Zo, de indeling is klaar....
Als de verhuiswagen onze inboedel heeft gebracht hebben we de eiken planken tot onze beschikking. In het grote vak komen 2 eiken planken waarop de tv komt te staan.
Voor nu nog de schroefgaten vullen en aflakken.
Als de verhuiswagen onze inboedel heeft gebracht hebben we de eiken planken tot onze beschikking. In het grote vak komen 2 eiken planken waarop de tv komt te staan.
Voor nu nog de schroefgaten vullen en aflakken.
Super mooi en gaaf! Ik zie dat de hondenmand ook al geregeld is 
Was mij inderdaad ook opgevallen dat iemand de eigen plek al heeft geclaimdLizzy schreef: di 07 nov 2023, 16:56 Super mooi en gaaf! Ik zie dat de hondenmand ook al geregeld is![]()
Ziet er erg mooi uit!
Ik denk dat ze haar mand liever bij de houtkachel zal zien
Dit was ff een grapje voor de foto
Dit was ff een grapje voor de foto
En inmiddels is de kast al een beetje ingericht..
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wauw, mooi geworden, en wat is het ontzettend gezellig ingericht bij jullie!
Echt he, zooooo gaaf
!!!!!!!!
Dankjewel Anne
Ik hou van oude dingen, dingen van familie, dingen met een verhaal. In combinatie met vintage (Dat vond ik al leuk toen het nog gewoon oude meuk was en nog helemaal niet hip. En dat heeft mij een aantal leuke koopjes toendertijd opgeleverd, dingen waar nu de hoofdprijs voor wordt betaald) en wat scandinavische stijl. Lekker mengelmoesje dus
Ik hou van oude dingen, dingen van familie, dingen met een verhaal. In combinatie met vintage (Dat vond ik al leuk toen het nog gewoon oude meuk was en nog helemaal niet hip. En dat heeft mij een aantal leuke koopjes toendertijd opgeleverd, dingen waar nu de hoofdprijs voor wordt betaald) en wat scandinavische stijl. Lekker mengelmoesje dus