Al zenuwachtig voor Corona.....?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Al zenuwachtig voor Corona.....?
Ooooooh Lizzy beterschap voor jullie beide!!!! Ziek goed uit en laat je niet verleiden om te snel weer teveel te doen!
Sterkte ermee!!!
Sterkte ermee!!!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O bah, Lizzy en Leo en Kaela - wat een ellende om je zo ziek te voelen. Ik hoop dat de klachten snel minder worden en dat jullie dan weer helemaal de oude zijn. Stom hè, corona krijgen terwijl je zo je best doet om dat te voorkomen. Wij waren afgelopen kerst aan de beurt. Dan woon je als een halve kluizenaar op het Zweedse platteland, drie jaar lang geen corona opgelopen, dan één bezoekje in december van Nederlandse dierbaren en hoppa, raak. Gelukkig waren we alleen wat bleh en hebben we er niets aan overgehouden, maar het bewijst weer eens hoe snel en onverwacht je besmet kunt worden.
Doranto/Hedwig - jij ook beterschap, en ik hoop dat je de behandelingen goed doorstaat!
Doranto/Hedwig - jij ook beterschap, en ik hoop dat je de behandelingen goed doorstaat!
Brrr . Toch Corona . Wat een narigheid
Veel beterschap voor jullie allen
Veel beterschap voor jullie allen
Beterschap allemaal! Hier is corona ook nog niet voorbijgekomen. Mag van mij ook nog heel lang wegblijven.
Mijn conclusie is wel dat het echt een kl*te virus is. Gisteren naar de huisarts geweest met Leo. Pijn in zijn nieren.... We moeten voor een echo. En we zijn nu 15 dagen onderweg en nog steeds voelen we ons behhhhh.
Nou, jullie hebben wel een lekker variantje te pakken dan, zeg.Lizzy schreef: wo 30 aug 2023, 08:41 Mijn conclusie is wel dat het echt een kl*te virus is. Gisteren naar de huisarts geweest met Leo. Pijn in zijn nieren.... We moeten voor een echo. En we zijn nu 15 dagen onderweg en nog steeds voelen we ons behhhhh.
Heel veel beterschap en sterkte!
- Charlie Angel
- Moderator
Bahbah, jullie hebben het echt goed te pakken. Veel beterschap en sterkte met Leo.
Ik weet ook niet welk effect de 1,5 meter samenleving op je weerstand heeft gehad, en of er ook niet een deel van het ziekzijn nu daar aan te wijten is.
Zelf heb ik griep gehad in februari (ivm werk moest ik blijven testen) en ik ben daar eigenlijk nog steeds niet van hersteld. Ik heb mijn conditie nog steeds niet terug opgebouwd gekregen waar deze daarvoor was.
Misschien ook een deel omdat je lichaam ook gewoon niet meer weet wat het met een virus moet? Naast dat het dan ook nog een nieuw virus is.
Moet jij ook een echo? Had de huisarts nog tips verder?
Zelf heb ik griep gehad in februari (ivm werk moest ik blijven testen) en ik ben daar eigenlijk nog steeds niet van hersteld. Ik heb mijn conditie nog steeds niet terug opgebouwd gekregen waar deze daarvoor was.
Misschien ook een deel omdat je lichaam ook gewoon niet meer weet wat het met een virus moet? Naast dat het dan ook nog een nieuw virus is.
- pearlsofpassion
- Moderator
Zeker wel.
Dat er nu in de zomer ook griep rondgaat is daar ook aan te wijten. Dat zal wel weer normaliseren over de jaren maar daar zijn we dus nog niet..
Dat er nu in de zomer ook griep rondgaat is daar ook aan te wijten. Dat zal wel weer normaliseren over de jaren maar daar zijn we dus nog niet..
Ik ook niet (wat de invloed is) maar ik houd mij al een goed jaar niet meer aan 1,5 meter en ik deed alles weer. Restaurants, visite, theater, etc.eelke schreef: wo 30 aug 2023, 12:02 Ik weet ook niet welk effect de 1,5 meter samenleving op je weerstand heeft gehad, en of er ook niet een deel van het ziekzijn nu daar aan te wijten is.
Leo belde voor een echo afspraak en kan 26 september terecht dus nu moeten we weer morgen een afspraak met de huisarts maken dat dit volstrekt onacceptabel is (en het nog steeds niet goed gaat met hem).
Huisarts had veder geen tips. Die deed niks anders als een beetje appelig kijken. Hopen dat we morgen een andere huisarts hebben....
Gets Lizzy, wat ellendig dat jullie zo ziek zijn...beterschap.
Hopelijk krijgt Leo het via de huisarts voorelkaar om eerder een afspraak te kunnen maken. En anders kan misschien de zorgverzekering nog wat betekenen?
Hopelijk krijgt Leo het via de huisarts voorelkaar om eerder een afspraak te kunnen maken. En anders kan misschien de zorgverzekering nog wat betekenen?
26 september?!?!Lizzy schreef: wo 30 aug 2023, 17:35 Ik ook niet (wat de invloed is) maar ik houd mij al een goed jaar niet meer aan 1,5 meter en ik deed alles weer. Restaurants, visite, theater, etc.
Leo belde voor een echo afspraak en kan 26 september terecht dus nu moeten we weer morgen een afspraak met de huisarts maken dat dit volstrekt onacceptabel is (en het nog steeds niet goed gaat met hem).
Huisarts had veder geen tips. Die deed niks anders als een beetje appelig kijken. Hopen dat we morgen een andere huisarts hebben....![]()
Dat duurt wel heel lang, zeg! Ik zou zeker kijken of dat niet vervroegd kan worden.
Het is toch vreselijk, zulke wachttijden. Ik snap best dat je er soms niet aan ontkomt. Als het is is waar je, hoe vervelend ook, best even mee kan leven. Maar in dit soort gevallen is het echt onacceptabel. Hoop dat jullie morgen iets geregeld krijgen!
Ohh ik hoop echt dat morgen een beter plan geeft, want dit klinkt niet erg jofel. Waar gaan ze de echo eigenlijk van maken?Lizzy schreef: wo 30 aug 2023, 17:35 Ik ook niet (wat de invloed is) maar ik houd mij al een goed jaar niet meer aan 1,5 meter en ik deed alles weer. Restaurants, visite, theater, etc.
Huisarts had veder geen tips. Die deed niks anders als een beetje appelig kijken. Hopen dat we morgen een andere huisarts hebben....![]()
Nieren.eelke schreef: wo 30 aug 2023, 20:34 Ohh ik hoop echt dat morgen een beter plan geeft, want dit klinkt niet erg jofel. Waar gaan ze de echo eigenlijk van maken?
Leo heeft vanmorgen weer naar de huisarts gebeld en daar kan ie morgen terecht.