Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Gisteren een bullshit officiële waarschuwing gekregen op mijn werk. Vandaag is mijn laatste werkdag voor mijn vakantie en heb ik alle tijd om bezwaar op te stellen ertegen. In de vakantie ook maar eens wat vacatures gaan bekijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

hannabelgje schreef: wo 30 aug 2023, 08:24 Gisteren een bullshit officiële waarschuwing gekregen op mijn werk. Vandaag is mijn laatste werkdag voor mijn vakantie en heb ik alle tijd om bezwaar op te stellen ertegen. In de vakantie ook maar eens wat vacatures gaan bekijken.

He bah! En dat vlak voor je vakantie.... Bezwaar opstellen is ook niet iets waar je je in de vakantie mee bezig zou moeten houden :-\ Vergeet niet desondanks van je vakantie te genieten!
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

eelke schreef: di 29 aug 2023, 18:30 Ja daar zakt je broek van af :-X en dan doet het ook nog zeer om hem weer op te trekken >:( :-X :-X
Ja, dat doet inderdaad behoorlijk zeer. :-X
Vanochtend bij de neuroloog geweest. Zij vond de symptomen die ik nu heb passen bij een hernia. Dus krijg ik nu op 12 september een MRI en vervolgens op 20 september de uitslag.
Ach ja, dat kon er ook nog wel bij, een hernia... :-\
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

hannabelgje schreef: wo 30 aug 2023, 08:24 Gisteren een bullshit officiële waarschuwing gekregen op mijn werk. Vandaag is mijn laatste werkdag voor mijn vakantie en heb ik alle tijd om bezwaar op te stellen ertegen. In de vakantie ook maar eens wat vacatures gaan bekijken.

Ik heb een tijdje bij een bedrijf gewerkt wat de slecht-nieuws-berichten bij voorkeur in de week voor kerst op je los liet. Gelukkig was ik in de gelegenheid om te zeggen: "stik er dan maar in" en ben ik na de kerstvakantie ook niet meer teruggegaan.

Maar wel een kwalitatief uitermate teleurstellende streek zeg...

Geniet maar van je vakantie. En inderdaad, misschien toch maar eens wat vacatures bekijken.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Ik zou met de motor naar Noorwegen. Vanwege de hoeveelheden water uitgesteld. En nu vaart de veerboot voorlopig even niet...

Kleine klaag, eigenlijk meer een zeur...
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Ronald schreef:Ik zou met de motor naar Noorwegen. Vanwege de hoeveelheden water uitgesteld. En nu vaart de veerboot voorlopig even niet...

Meer een teleurstelling.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Ronald schreef: wo 30 aug 2023, 15:17 Ik zou met de motor naar Noorwegen. Vanwege de hoeveelheden water uitgesteld. En nu vaart de veerboot voorlopig even niet...

Wat jammer Ronald!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ronald schreef: Ik heb een tijdje bij een bedrijf gewerkt wat de slecht-nieuws-berichten bij voorkeur in de week voor kerst op je los liet. Gelukkig was ik in de gelegenheid om te zeggen: "stik er dan maar in" en ben ik na de kerstvakantie ook niet meer teruggegaan.

Maar wel een kwalitatief uitermate teleurstellende streek zeg...

Geniet maar van je vakantie. En inderdaad, misschien toch maar eens wat vacatures bekijken.
De reden is ook te belachelijk voor woorden, maarja.

frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Jammer Ronald. Hopelijk kan je binnenkort nog gaan.

@Hanna: wat stom, zeker als de reden weinig steek houdt, maar ik vind die timing ook echt mottig. Ik heb het wel vaker meegemaakt dat management bewust kiest om slecht nieuws voor een vakantie mee te delen zodat mensen in hun eigen tijd ondersteboven zijn en niet in werktijd. Dat vind ik nogal laag.

Hopelijk heb je een fijne vakantie.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

hannabelgje schreef: wo 30 aug 2023, 18:04 De reden is ook te belachelijk voor woorden, maarja.

Dat soort dingen zijn echt ruk. Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten en voor nu gewoon genieten.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Oh wat zijn werkgevers soms toch vreselijk Hana. Lijkt mij geen gek idee, de vacatures eens in de gaten te gaan houden.
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

Ronald schreef: wo 30 aug 2023, 15:17 Ik zou met de motor naar Noorwegen. Vanwege de hoeveelheden water uitgesteld. En nu vaart de veerboot voorlopig even niet...

Mijn zoon en zijn vriendin hebben dezelfde zeur ;) .... opeeens geen boot meer naar Noorwegen om met de motor te gaan touren :o
Is jammer dat ze waarschijnlijk failliet gaan, dit was zo'n mooie mogelijkeheid om snel in de noordelijke richting te komen zonder zelf die kilometers op de motor te moeten rijden.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Eens, was echt een heerlijke ervaring vorig jaar vanuit de Eemshaven met de eigen auto volgeladen :) Nu zal je nog een heel stuk verder moeten om de boot te kunnen pakken. Het is al mis gegaan toen ze afvaarten moesten annuleren in de Eemshaven, dat heeft veel geld en vertrouwen gekost :-\
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Ik heb een muis in de keuken gezien. >:(
Ik heb hem Vladimir genoemd en hem de oorlog verklaard.
Hij wil alleen nog niet erg in mijn booby trap trappen. :-\
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

Sonja schreef: vr 01 sep 2023, 00:28 Ik heb een muis in de keuken gezien. >:(
Ik heb hem Vladimir genoemd en hem de oorlog verklaard.
Hij wil alleen nog niet erg in mijn booby trap trappen. :-\
Be prepaired :biggrin2: ..... mijn man is pas 2 weken bezig geweest om 1 muis te vangen.
Die van ons was tot Tom Cruise omgedoopt....die presteerde het keer op keer om de pindakaas uit de val te eten, maar toch het deurtje niet dicht te laten vallen, die moet echt met zijn gespeide poten via de zijkanten naar achter zijn gekropen en vice versa.

Tot hij schijnbaar opeens zwaar genoeg was om het mechanisme in beweging te zetten, maar mijn hemel, wat een frustratie aan mijn man's kant heeft dit opgeleverd ;D

Hopelijk is Vladimir niet zo slim en kan hij morgen afgevoerd worden :)

Plaats reactie