Bpwr ontstoken mond

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bpwr ontstoken mond

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Sterkte Kaela, ik duim voor je dat het gaat werken.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Heel veel sterkte. Ik ga voor je duimen dat die gore zooi je snel geneest :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Beterschap, hopelijk knap je snel op!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Hoe gaat ie daar?
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Lizzy schreef: wo 04 okt 2023, 17:58 Hoe gaat ie daar?
Het gaat langzaam beter! De pijn is stukken minder, kan nu zonder pijnstillers vla eten. Meer lukt nog niet, want alles is nog mega gevoelig. Maar drinken gaat wel veel beter en dat is eerst het belangrijkste. Oh en praten, dat lukt ook weer wat beter. Tot grote opluchting van Nina, want die vond het maar gek dat mama helemaal niets zei.
Energie is nog totaal weg, dus we accepteren braaf alle hulp die we geboden krijgen. De energie die er is moet in het herstel gestoken worden.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Blij te lezen dat het wat beter gaat.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Fijn om te lezen dat het wat beter gaat!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Wat fijn dat het paardenmiddel ook echt helpt!
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Dat gaat de goeie kant op, fijn!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kaela schreef: wo 04 okt 2023, 19:18 Het gaat langzaam beter! De pijn is stukken minder, kan nu zonder pijnstillers vla eten. Meer lukt nog niet, want alles is nog mega gevoelig. Maar drinken gaat wel veel beter en dat is eerst het belangrijkste. Oh en praten, dat lukt ook weer wat beter. Tot grote opluchting van Nina, want die vond het maar gek dat mama helemaal niets zei.
Energie is nog totaal weg, dus we accepteren braaf alle hulp die we geboden krijgen. De energie die er is moet in het herstel gestoken worden.
Blij dat het iets beter gaat. Maar dit is echt wel heftig zeg.... Best wel fijn dat je huisarts het ook heel serieus neemt. Dat jullie samen ff gaan kijken waar dit nou vandaan is gekomen (stress??).
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Lizzy schreef: do 05 okt 2023, 08:24 Blij dat het iets beter gaat. Maar dit is echt wel heftig zeg.... Best wel fijn dat je huisarts het ook heel serieus neemt. Dat jullie samen ff gaan kijken waar dit nou vandaan is gekomen (stress??).
Zoals het nu lijkt kan het twee dingen zijn. De tol van vermoeidheid en stress van de afgelopen 15 maanden. Die zijn loodzwaar geweest en ik kom chronisch slaap tekort. Het idee was natuurlijk dat nu met de buisjes dat wat beter zou gaan worden, maar misschien is dat net te laat.
Het andere is dat ik al jaren maagzuurremmers slik en dan kan je opnameproblemen krijgen. Tot nog toe was dat bij elke check in orde, maar de laatste keer was tijdens mijn zwangerschap, dus dat is al wel weer even geleden.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Blij te horen dat het toch al iets beter gaat. Ik hoop dat je er snel bovenop bent.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kaela schreef: do 05 okt 2023, 09:09 Zoals het nu lijkt kan het twee dingen zijn. De tol van vermoeidheid en stress van de afgelopen 15 maanden. Die zijn loodzwaar geweest en ik kom chronisch slaap tekort. Het idee was natuurlijk dat nu met de buisjes dat wat beter zou gaan worden, maar misschien is dat net te laat.
Het andere is dat ik al jaren maagzuurremmers slik en dan kan je opnameproblemen krijgen. Tot nog toe was dat bij elke check in orde, maar de laatste keer was tijdens mijn zwangerschap, dus dat is al wel weer even geleden.
Ik denk het eerste. En misschien wel een beetje ook het tweede erbij. Ik ben wel benieuwd, hoe je vitamine gehaltes zijn. Kunnen ze gelijk zink ook meenemen?
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Lizzy schreef: do 05 okt 2023, 11:18 Ik denk het eerste. En misschien wel een beetje ook het tweede erbij. Ik ben wel benieuwd, hoe je vitamine gehaltes zijn. Kunnen ze gelijk zink ook meenemen?
Ja dat is ook wel heel aannemelijk. Maar ik ben wel blij dat ze bloed wil checken, want het zou toch zonde zijn als ik met een of ander tekort rondwandel en dit nog een keer krijg. Ik zal vragen of ze zink ook aanvinkt!

In relatie tot het eerste, sinds de buisjes is Nina alweer een keer ziek geweest. Hoge koorts, eindeloze hoeveelheden snot. En inmiddels durf ik het wel te zeggen: geen oorontsteking! Normaal zouden we nu alweer dik in de oortjes ellende zitten. Dus de buisjes hebben wat mij betreft de eerste test heel goed doorstaan! Dat geeft wel wat hoop.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kaela schreef: do 05 okt 2023, 13:11 Ja dat is ook wel heel aannemelijk. Maar ik ben wel blij dat ze bloed wil checken, want het zou toch zonde zijn als ik met een of ander tekort rondwandel en dit nog een keer krijg. Ik zal vragen of ze zink ook aanvinkt!

In relatie tot het eerste, sinds de buisjes is Nina alweer een keer ziek geweest. Hoge koorts, eindeloze hoeveelheden snot. En inmiddels durf ik het wel te zeggen: geen oorontsteking! Normaal zouden we nu alweer dik in de oortjes ellende zitten. Dus de buisjes hebben wat mij betreft de eerste test heel goed doorstaan! Dat geeft wel wat hoop.
Fijn dat Nina geen oorontsteking heeft gekregen :-* !!!!!!!!!!!!!

Plaats reactie