Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Oh Dinky wat een knapperts!!!
Kijk een pinguin!
Kijk een bever!
Kijk een vogel met net zo’n kapsel als ik!
Kijk een vogel met net zo’n kapsel als ik!
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een leuke en lieve foto's allemaal! [emoji3590]
Wat gaat dat toch snel kaela!
Ja he! Net 15 maanden en ze stapt rond alsof de wereld van haar is. Het cliché is echt aan alle kanten waar, het gaat zó hard!
Ja echt Dinky!
Ik las laatst een hele mooie tekst. Het begon met de standaard “ik knipperde twee keer met mijn ogen en ze was groot” en ging toen verder met “en ik was er bij en heb alles meegemaakt en in me opgenomen. En zo voelt het voor mij ook. Het gaat onwijs hard, maar ik dankzij een deel van de pech die we gehad hebben, heb ik ook de kans gehad er bij te zijn en alles mee te maken. Zo dankbaar voor!!!
Afgezien van alle sores en vervelende dingen is het toch best wel prachtig om zo betrokken te zijn bij het opgroeien van jullie dochter.
En ja... je knippert met je ogen.
En ja... je knippert met je ogen.
Johan Cruijff zei niet voor niets 'elk nadeel heeft zijn voordeel'. Mooi zoals jij ook de positieve kant ziet kaela
Doet mij in ieder geval wel weer beseffen dat ik straks misschien wel keuzes moet gaan maken die ik niet wil maken qua werk 
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik heb m'n carrière opgegeven om kinderen te krijgen.
Niet helemaal bewust. Ik wist wel dat ik lang thuis wilde blijven. En tijd voor hen maken.
Maar dat het zo drastisch en definitief zou zijn, had ik wel niet voorzien.
Niet helemaal bewust. Ik wist wel dat ik lang thuis wilde blijven. En tijd voor hen maken.
Maar dat het zo drastisch en definitief zou zijn, had ik wel niet voorzien.
Missy alweer 11 jaar
Wat gaat het toch snel
Pakt altijd de bal of knuffel als mijn zoon komt, ze is zo gek met hem ( andersom ook hoor)
Hopelijk heeft ze nog even
Wat gaat het toch snel
Pakt altijd de bal of knuffel als mijn zoon komt, ze is zo gek met hem ( andersom ook hoor)
Hopelijk heeft ze nog even
Jeetje 15 maanden alweer, herinner het topic nog dat je zwanger was van je dochter. Wat gaat het toch snelKaela schreef: vr 13 okt 2023, 08:26 Ja he! Net 15 maanden en ze stapt rond alsof de wereld van haar is. Het cliché is echt aan alle kanten waar, het gaat zó hard!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
De eerste sneeuw van het jaar is meteen serieus sneeuw
meneer voor het eerst aan de gang met de sneeuw blazer en ik fitness op het balkon waar Max 30 cm natte sneeuw op mag liggen. Spierpijn…
Waar is dat?
Leuke foto’s