Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Alles en iedereen moet hier schoenen aan momenteel. Gelukkig zitten Charlie en Kaela achter slot en grendel, anders kwamen die ook op regenlaarzen voorbij
-
frodo quin
- 5-sterren

Robian schreef: ma 06 nov 2023, 13:08 Nee, sheltie![]()
Hij wordt nu regelmatig "uitgescholden" voor pup.
Hij is zo enorm blij met zijn korte coupe![]()
Heb nu ook een regenjas voor hem gekocht, hij werd tijdens buien van dit weekend helemaal dartel..
En dan loop je met een grote grijns in een giga plensbui en denken de mensen dat je je goedwijs verloren bent.![]()
Tja buiten moeten ze sowieso. Al kom ik wel eens mensen tegen die rustig een week niet buitenkomen met hun honden omdat het regent. Dat moet ik hier niet proberen voorstellen
Daar trapten ze bij mij ook nooit in. Ze deden geen stap in de tuin zetten als het plensde maar maakte ik aanstalten de voordeur uit te gaan dan stonden ze vooraanfrodo quin schreef: ma 20 nov 2023, 10:21![]()
Tja buiten moeten ze sowieso. Al kom ik wel eens mensen tegen die rustig een week niet buitenkomen met hun honden omdat het regent. Dat moet ik hier niet proberen voorstellen![]()
Ongelooflijk hé? Honden die een week niet buiten komenfrodo quin schreef: ma 20 nov 2023, 10:21![]()
Tja buiten moeten ze sowieso. Al kom ik wel eens mensen tegen die rustig een week niet buitenkomen met hun honden omdat het regent. Dat moet ik hier niet proberen voorstellen![]()
Tijdens het voorjaar komen ze weer uit de porseleinkast
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja dat heb ik ook nooit begrepen, ik moet ook altijd wel lachen om mensen die dan zeggen ‘was jij gisteren naar buiten dan?’ En dan had ik zoiets ‘dat is geen keuze hoor’smulpaap schreef: ma 20 nov 2023, 22:01 Ongelooflijk hé? Honden die een week niet buiten komen
Tijdens het voorjaar komen ze weer uit de porseleinkast
-
hannabelgje
- 5-sterren

Het had zo mooi kunnen zijn op de foto. Er lag zondag een kat in het aquarium. Maarja aangezien ik redden belangrijker vind dan eerst een fotooootje maken is er dus geen beeldmateriaal van. Wel jammer maarja.....
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Oepshannabelgje schreef: di 21 nov 2023, 08:39 Het had zo mooi kunnen zijn op de foto. Er lag zondag een kat in het aquarium. Maarja aangezien ik redden belangrijker vind dan eerst een fotooootje maken is er dus geen beeldmateriaal van. Wel jammer maarja.....
- pearlsofpassion
- Moderator
Kat redden of vissen redden?
-
frodo quin
- 5-sterren

Kat en vissen oke?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zitten nog geen vissen in. We zitten in de opstartfase.
Kat was ok. Wel flink geschrokken want hij was de rest van de avond erg rustig. En normaal is hij nogal een wervelwind.
Kat was ok. Wel flink geschrokken want hij was de rest van de avond erg rustig. En normaal is hij nogal een wervelwind.
-
frodo quin
- 5-sterren

Als je ineens in het water ligt is dat natuurlijk wel schrikken. Gelukkig geen gewonden.