Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ohw dat puppy buikje! En wat grappig een katten café!
Hier is het frisjes en veel bezoek bij de vogelvoerpaal. Eén koolmees had ontdekt dat je in de midden eigenlijk het beste zit…
Hier is het frisjes en veel bezoek bij de vogelvoerpaal. Eén koolmees had ontdekt dat je in de midden eigenlijk het beste zit…
-
frodo quin
- 5-sterren

Wat leuk! In Gent is er ook een Kattencafe. Daar is het ook een asiel. Alle katten die daar zitten zijn dus ter adoptie.Kaela schreef: za 02 dec 2023, 19:30 Een cafe met katten! Hier is het een ruimte met vier tafels en een bank. Overal ligplakjes, krabpalen en zoals op de foto te zien is ook hoog allemaal ligplekjes. En via 2 kattenluikjes kunnen de katten naar een aparte ruimte, waar ze apart van de mensen kunnen zijn.
En daar kan je dus lekker wat eten en drinken en van de katten genieten.
Daar gaat weer een wereld voor mij openKaela schreef: za 02 dec 2023, 19:30 Een cafe met katten! Hier is het een ruimte met vier tafels en een bank. Overal ligplakjes, krabpalen en zoals op de foto te zien is ook hoog allemaal ligplekjes. En via 2 kattenluikjes kunnen de katten naar een aparte ruimte, waar ze apart van de mensen kunnen zijn.
En daar kan je dus lekker wat eten en drinken en van de katten genieten.
Honden mogen zeker niet mee naar binnen
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Als ze zo kijken waarschijnlijk wel
wat een droppie 
Hier is het koud en werkelijk alles is wit aan gevroren. Moet nog een betere foto zien te maken maar het is ook -14C dus handschoenen uit en telefoon bedienen is niet echt comfortabel…
Hier is het koud en werkelijk alles is wit aan gevroren. Moet nog een betere foto zien te maken maar het is ook -14C dus handschoenen uit en telefoon bedienen is niet echt comfortabel…
Ziet dat er even sprookjesachtig uit. Héél mooi!
- Charlie Angel
- Moderator
Wat prachtig zeg, echt zo bijzonder mooi!!
Wij zitten nu in het Drents Friese Wold en waar wij thuis niets hadden heeft het hier wel gesneeuwd en dus een mooie witte wandeling gemaakt, echt heerlijk!
Wij zitten nu in het Drents Friese Wold en waar wij thuis niets hadden heeft het hier wel gesneeuwd en dus een mooie witte wandeling gemaakt, echt heerlijk!
-
frodo quin
- 5-sterren

Supermooi die bevroren landschappen.
Emma steekt daar trouwens zo mooi bij af.
Emma steekt daar trouwens zo mooi bij af.
- Charlie Angel
- Moderator
Wat foto's van ons in de sneeuw van de week. [emoji846]

Zo zeg, daar is best wel wat gevallen daar bij jullie, Mooi!
Wat mooi! Zoveel sneeuw heb ik hier in de verste verte niet gezien. En die foto van jullie twee:
gewoon geweldig!
- Charlie Angel
- Moderator
Dank. [emoji8] Dit is in het Drents Friese Wold. Inmiddels is het allemaal weg hoor, maar was wel heel leuk.
Vanmorgen van Groningen richting Assen werd het nog steeds witter en was linkerbaan niet volledig schoon. Moest vanmorgen ook mijn auto nog sneeuwvrij maken
Op de terugweg einde van de middag was wel alle sneeuw weg
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gespeeld met de camera Vd telefoon. Zonsondergang 15:15, dus ik ben vooral in het donker buiten maar ook dat is mooi
Zeker mooi!
Maar al die duisternis, ik vind de dagen hier al zo kort …
Maar al die duisternis, ik vind de dagen hier al zo kort …