En dan is het gewoon morgen zo ver dat we Bruun mogen ophalen
Zo veel voorbereid, zoveel nagedacht over hoe we alles gaan aanpakken. Met deze pup gaan we het helemaal anders doen natuurlijk
En dan blijkt straks toch weer dat het een heel ander karaktertje is en dat alles wat we bedacht hadden de prullenbak in kan
Op van de zenuwen zoals jullie zien
Nog maar een mooie foto van hem dan (met zijn zusje), als de drukte het toelaat volgen er morgenavond meer
En ik herhaal de mantra van onze laatste honden trainer nog maar even ‘het gaat in het tempo van de pup’ in combinatie met ‘die kleine rotzakken leren de hele dag door’
Zorg dat je er van geniet! Heel heel veel plezier gewenst!!!
Dank. Deze combinatie schijnt een stuk slimmer te zijn dan de doorsnee Wetter pups. Hou mijn hart vast
Maar, ik heb hier denk ik inmiddels 5 kilo aan ieniemienie snoepjes liggen, dus belonen voor goed gedrag wordt een makkie. En laat Bruun nou gèk zijn op eten
Kim_S schreef: za 16 dec 2023, 09:20met zijn zusje
90383eed-47b5-4943-bf58-d869220f051f.jpeg
Is dat een volle zus.....zelfde nest .... wauw, dan is Bruuntje wel een joekel op de foto
Die stopt die ieniemienie snoepjes in zijn holle kies en gaat verder met waar hij mee bezig was , grotere snoepen baas
Succes met de zenuwen, maar dat gaat helemaal goedkomen hoor ... go with the flow en geniet van de prachtige vent
oo wat spannend!
En haha het is altijd anders dan je bedacht had he !
Maar wat een verschil al met zijn zusje he
Siberienne schreef:Hij is echt prachtig.
En ik herhaal de mantra van onze laatste honden trainer nog maar even ‘het gaat in het tempo van de pup’ in combinatie met ‘die kleine rotzakken leren de hele dag door’
Kim_S schreef: za 16 dec 2023, 09:50
Dank. Deze combinatie schijnt een stuk slimmer te zijn dan de doorsnee Wetter pups. Hou mijn hart vast
Maar, ik heb hier denk ik inmiddels 5 kilo aan ieniemienie snoepjes liggen, dus belonen voor goed gedrag wordt een makkie. En laat Bruun nou gèk zijn op eten
Slim is niet perse een nadeel. Als ik je dan 1 tip mag geven over werken met een slimme hond: kort sessies met oefenen en kijk of het wil met ‘shapen’ waarmee ze die slimheid kunnen gebruiken. Dan gebruiken ze dat brein om met jou te gaan samenwerken, ik vond dat helpen.
Maar vooral, ga lekker genieten nu! Komt vast goed!
Spannend! Wat een verschil tussen die twee puppen zeg. Hoeveel weegt Bruun inmiddels?
Kim_S schreef:
Jagers zijn altijd slim. Maar de Laika was toch baasgericht schreef je. Dus dat moet goedkomen
Siberienne schreef:
Slim is niet perse een nadeel. Als ik je dan 1 tip mag geven over werken met een slimme hond: kort sessies met oefenen en kijk of het wil met ‘shapen’ waarmee ze die slimheid kunnen gebruiken. Dan gebruiken ze dat brein om met jou te gaan samenwerken, ik vond dat helpen.
Maar vooral, ga lekker genieten nu! Komt vast goed!
Dit ja, dat werkte bij Charlie echt super.
Maar geweldig Kim, wat een knapperd en wat een schatje!! [emoji3590] En wat een verschil met zijn zusje.
Heel veel geluk en plezier!! [emoji8]